کد خبر: ۱۰۷۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

اجتماع شش هزار نفری فاطمیون در روستای امیرحاجیلو فسا

آیین عزاداری ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روستای امیرحاجیلو، بخش ششده و قره بلاغ فسا با حضور عزادران بر پا شد.

به گزارش شیرازه، مردم متدین شهرستان فسا همراه با دلدادگان و زائران حرم مطهر امام زاده شهیدان (ع)، هم نوا با مداحان اهل بیت(ع) در سوگ شهادت بانوی مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) بر سر و سینه زده و عزاداری کردند.
 

حجت اسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در مراسم گرامی داشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)  که در موسسه خیریه فرهنگی فاطمیه روستای امیرحاجیلو بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا برگزار شده بود گفت: حضرت زهرا (س) بعد از رحلت حضرت محمد با توجه به ظلم و ستمهایی که به وی و خاندان پیامبر وارد شد هیچ وقت ساکت نشد و دست از مبارزه با ظم وحق کشی برنداشت و تا آخرین لحظه رهبرش را تنها نگذاشت و این همان درس بزرگ ولایتمداری و ولایت پذیری حضرت زهرا (س) بود.

 وی گفت: درسهایی که حضرت فاطمه زهرا به همه ما داد این بود که در اگر مسیر امامت  و  ولایت انحرافی به وجود آمد نباید آرام گرفت و وقتی که ولایت و امامت در جایگاه واقعی خود قرار گرفت باید با تمام توان از وی حمایت  و جان را نیز تقدیم او کرد.
 

وی با اشاره به این که هر روز شاهد هستیم که در بعضی از مواقع نغمه هایی و عرفانهای انحرافی و امثال این در کشور بلند میشود اظهار داشت مواظب باشید فرزندنتان و جوانهایتان در این مسیرهای انحرافی گرفتار نشوند و مردم تلاش کنند  کسانی که با ترویج  این بدعتها در صدد نابود کردن جوانان هستند ساکت نباشند و فریاد سر بیاورند.

 پیش از سخنرانی وزیر اطلاعات سردار خادمی رئیس هیت امنای این موسسه با اشاره به فعالیتهای صورت گرفت در این موسسه خیریه فرهنگی فاطمه زهرا(س) گفت : این موسسه از سال 72 فعالیت خود را در ارائه برنامه های فرهنگی و قرانی آغاز کرد و هر ساله با برگزاری کلاسهای فرهنگی ، قرآنی و درسی بیش از 1500 نفر در این کلاسها که بیشتر در فصلهای تابستان است شرکت می کنند که تا کنون بیش از 32 هزار نفر در این کلاسها شرکت کرده اند.
 

پیش از شرکت در این مراسم آقای علوی ضمن بازدید از اجرای طرحهای عمرانی صورت گرفته در حرم مطهر امام زاده شهیدان را بازدید و قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس  و حرم مطهر این امام زاده را زیارت کرد.



منبع: فسایی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
المیرا دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
0
من هم عضو روشتای امیر حاجیلو هستم