کد خبر: ۱۰۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
مدیر آموزش و پرورش سپیدان:

ستاد اسکان فرهنگیان در سپیدان تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش سپیدان از تشکیل ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سعید مهبودی مدیر آموزش و پرورش سپیدان با اشاره اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 به خبرنگارما اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان سپیدان ، به منظور کمک به فعالیت بیشتر گردشگری تشکیل شده است.

وی افزود: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان شروع شده و اسکان نیز از روز 29 اسفند آغاز خواهد شد.

مهبودی خاطرنشان کرد: نگاه ما تکریم شخصیت همکاران فرهنگی و میهمانان بوده که همه مدیران و مسئولان باید همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان مورد توجه قرار می‌گیرد و بازدید از مدارس اسکان در دستور کار قرار دارد و همچنین نصب بنر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح شهر به منظور تکریم مسافران و میهمانان و تجهیز بهترین مدارس برای اسکان فرهنگیان و میهمانان از جمله برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی در شهرستان سپیدان است.

مدیر آموزش و پرورش سپیدان اضافه کرد: برخورد عوامل با میهمانان اسکان یافته بسیار مهم است و عوامل باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهبودی با اشاره به رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش، تأکید کرد: فرهنگیان که رزرو اینترنتی نکرده‌اند می‌‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: شهرستان سپیدان  باتوجه به داشتن جاذبه های گردشگری وتاریخی به عنوان نگین زاگرس محسوب می شود وما باید در شناساندن این شهر ستان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آورد، آبشار های متعدد ؛پیست های اسکی ؛ امامزاده های واجب التعظیم از جمله نقاط گردشگری این شهرستان است.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با آماده سازی دو مدرسه به صورت پذیرش اینترنتی و 35 مدرسه به صورت حضوری با بیش از 350 کلاس و همچنین مرکز رفاهی خانه معلم آماده پذیرایی از فرهنگیان و مسافران در تعطیلات نوروز 96 می باشد

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان از پنجم اسفند در سامانه http://eskan.medu.ir و پذیرش حضوری از بیست و نهم اسفندماه در محل ستاد اسکان میهمانان واقع در خیابان ترمینال ،دبیرستان نرجس ، صورت می گیرد.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان