کد خبر: ۱۰۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
پس از صعود برق جدید شیراز به مرحله دوم لیگ کشور؛

مستحکم ترین مدافع لیگ دو: تمام بازیهای مرحله دوم حکم فینال دارد / در گروه مرگ صدرنشین شدیم

برق نوین شیراز موفق شد با7گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ دو را از آن خود کند، بر همین اساس صادق کرمی مدافع تیم فوتبال برق نوین شیراز، بعنوان مستحکم ترین دفاع مرحله اول مسابقات معرفی شده است.
به گزارش شیرازه برق نوین شیراز موفق شد با7گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ دو را از آن خود کند، بر همین اساس صادق کرمی مدافع تیم فوتبال برق نوین شیراز  در خصوص صعود قاطع این تیم به مرحله پایانی اظهار داشت: در ابتدای فصل مشکلات مالی داشتیم که خدا را شکر با درایت آقای بردبار مشکلات تا حدودی مرتفع شدند البته در اوایل فصل چند مهره کلیدی را نیز از دست دادیم اما رفته رفته خود را در مسابقات پیدا کردیم و در نهایت همانطور که مشاهده کردید موفق شدیم در گروه اول که به نام گروه مرگ معروف شده بود به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم شویم که دوست دارم از همین جا از کادرفنی قبلی و فعلی تیم بابت این صعود با اقتدار تشکر کنم و به آن ها خسته نباشید می گویم.

کرمی در مورد گروه بندی تیم ها در مرحله دوم بیان نمود:می گویند گروه دوم نسبت به گروه اول گروه ساده تری است اما من به این حرف اعتقادی ندارم و به نظرم تمام بازی ها در مرحله دوم سخت هستند و اصلا مرحله دوم لیگ دو را نمی توان ادامه لیگ دو نامید بلکه این مسابقات در حد لیگ یک برای تیم ها سخت خواهد بود چرا که هر تیمی که به مرحله دوم راه پیدا کرده می جنگد برای صعود به لیگ دسته اول که این انگیزه فراوان کار  را سخت تر هم می کند.

صادق کرمی در خصوص عملکرد خود در این فصل گفت: خدا را شکر موفق شدم در این فصل6گل بزنم و2 پاس گل نیز بدهم که از این حیث گلزن ترین مدافع لیگ دسته دوم هستم که این مهم اتفاق نمی افتاد مگر با کمک دیگر هم تیمی هایم در تیم برق نوین شیراز.

صادق کرمی: کار اصلی برای صعود در مرحله دوم آغاز میشود


وی افزود:البته خط دفاعی و تیم ما یک آمار فوق العاده دیگر در دور نخست به جا گذاشت که آن خوردن تنها7گل بود که 3گل آن را نیز از روی نقطه پنالتی خوردیم.برق نوین با خوردن تنها7گل عنوان مستحکم ترین خط دفاعی را در لیگ دسته دوم به نام خود ثبت کرد.

مدافع گلزن برق نوین شیراز ضمن تقدیر از داوران برای قضاوت های خوب در مرحله نخست ادامه داد:به واقع سطح داوری ها در مرحله اول شاید در حد لیگ برتر هم بود و امیدوارم با ادامه همین روند در مرحله دوم نیز شاهد داوری های خوب باشیم و البته امیدوارم که درمرحله پایانی که حساسیت بازی ها بالا می رود داوران تحت تاثیر نیمکت ها و تماشاگران قرار نگیرند.

برق نوین شیراز در مرحله نخست موفق شد با صدرنشینی راهی مرحله پایانی شود و در این مرحله با تیم های شهرداری کاشان، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و داماش گیلان در گروه دوم قرار گرفته است.

این تیم در اولین بازی از مرحله پایانی لیگ دسته دوم باید 20اسفند در خانه از شهرداری کاشان پذیرایی کند.


نظرات بینندگان