کد خبر: ۱۰۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی فارس در قیروکارزین:

جبهه مردمی بدنبال تغییر وضع موجود است/ سال 92 اشتباه کردیم و نباید آن را تکرار کنیم

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی فارس در قیروکارزین گفت: ما در این جبهه جوانان و نیروهای دلسوز را با انگیزه های انقلابی که به وضع موجود در جامعه اعتراض دارند دور هم جمع کرده ایم تا با یک برنامه منظم به سمت مطالبات رهبری گام برداریم و هدف نهایی ما تغییر وضع موجود است.

به گزارش شیرازه، جابر مهدیار دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان فارس، در قیرو کارزین  گفت: مهمترین حرکت در زندگی حضرت زهرا (س) همین اعتراض و قیامشان علیه وضع موجود در جامعه ای بود که داشت به سرعت از سیره رسول خدا (ص) فاصله می گرفت.

وی افزود: هدف حضرت زهرا (س) از احقاق حقشان در بحث فدک، هدف مالی و دنیایی نبود، بلکه ایشان می خواستند بدعت های به وجود آمده را مشخص کنند و به مبارزه با این بدعت ها برخواستند.

مهدیار اضافه کرد: روشنگری حضرت زهرا (س) علیه کسانی بود که خود را منتصب به رسول خدا (ص) معرفی میکردند و بر منبر پیامبر تکیه زده بودند، با سوء استفاده از نام رسول خدا (ص) می خواستند بدعت ها و خواسته های شیطانی خود را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

وی با اشاره به هدف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و برنامه های این جبهه، اظهار داشت: ما در این جبهه جوانان و نیروهای دلسوز را با انگیزه های انقلابی که به وضع موجود در جامعه اعتراض دارند دور هم جمع کرده ایم تا با یک برنامه منظم به سمت مطالبات رهبری گام برداریم و هدف نهایی ما تغییر وضع موجود است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در فارس تأکید کرد: ما باید تجربه گذشته را به میدان بیاوریم و از اشتباهات سابق درس بگیریم تا در آینده بتوانیم به نتیجه برسیم.

مهدیار عوامل خارجی و داخلی که در پی تقابل با اصل انقلاب اسلامی هستند را مهمترین تهدید فعلی کشور دانست و افزود: تهدید نظامی از طرف دشمنان خارجی همیشه وجود داشته است، امّا به یقین می گوییم که این تهدید جدّی نیست و نظام اسلامی برای این تهدید آمادگی کامل دارد و دشمن بارها قصد تجاوز به آب و خاک ما را داشته است که با سیلی محکم نیروهای نظامی مواجه شدند، مردم مطمئن باشند که هیچ تهدید نظامی جدّی متوجه کشور نیست.

وی افزود: امّا در مورد عوامل داخلی، دشمنان ما برنامه ریزی های دقیق و خطرناکی انجام داده اند و می خواهند اهدافشان را از طریق نیروهای نفوذی و به دست خود ما دنبال کنند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: هدف دشمنان خارجی ما در رأس آنها آمریکا، تغییر جمهوری اسلامی از طریق قانون جمهوری اسلامی است، ترفند آنها اینست که افرادی را سر راه مردم قرار بدهند و آنها را بزرگ کنند سپس مردم را فریب دهند که بیایید به اینها رأی بدهید.

وی ادامه داد: این اتفاق در گذشته رخ داد و متأسفانه افرادی در کشور مسئولیت پیدا کردند و به دنبال تصویب قوانینی در ایران بودند که منافع آمریکا در این کشور را تأمین کند، یا کسانی در رأس سیستم حاکمیت قرار گرفتند که حرف آمریکایی ها را تکرار میکردند و به دنبال اجرای نظرات آنها در کشور بودند، این یک خطر بزرگ برای انقلاب است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان فارس تأکید کرد: هدف دیگری که دشمنان انقلاب دنبال می کنند اینست که مقدسات را میان نسل جوان منفور کنند، یعنی دفاع مقدس، روحانیت، قرآن، شهدا و مانند اینها اگر میان مردم مقدس است تبدیل به نفرت کنند و کسی نتواند از شهدا و سیدالشهدا (ع) حرف بزند.

وی افزود: جبهه مردمی انقلاب اسلامی می خواهد با این پدیده ها مبارزه کند و از ارزش های انقلاب دفاع کند.

مهدیار درباره دیگر معضلات داخلی انقلاب، اظهار داشت: در داخل کشور با پدیده ای روبرو هستیم بنام غرب زدگی، عده ای در لباس های مختلف میگویند ما بدون آمریکا حتی نمی توانیم نفس بکشیم و باید با کدخدا تعامل کنیم.

وی افزود: آمریکا و غرب با مجلس، دولت و نظام ایران مشکلی ندارند، تنها چیزی که با آن مشکل دارند انقلاب ماست واگر انقلاب و انقلابی گری را کنار بگذاریم دیگر از تحریم و تهدید خبری نیست و در کشور عده ای به ظاهر انقلابی می خواهند این خواسته آمریکایی ها را اجرایی کنند و انقلاب و انقلابی گری را از مردم بگیرند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان فارس با اشاره به اهداف این جبهه گفت: ما نهضت اسلامی را در سال 1357 به سرانجام رساندیم و سپس نظام اسلامی مستقر شد، قدم سوم تشکیل دولت اسلامیست که از ابتدای انقلاب تا امروز نتوانسته ایم دولت اسلامی را تشکیل دهیم.

وی درباره اسلامی نبودن دولت ها اضافه کرد: اگر دولت های ما اسلامی بودند، وضع بانکداری ما اینگونه نبود، وضع دانشگاه های ما اینگونه نبود، فضای کاری بیمارستان ها اینگونه مختلط نبود، وضع مطبوعات و رسانه های ما اینگونه نبود و هزاران دلیل دیگر ثابت می کند که دولت اسلامی نداشته ایم بلکه به سمت دولت اسلامی حرکت می کنیم و تا امروز هم موفق نبوده ایم.

مهدیار ادامه داد: پس از تشکیل دولت اسلامی، قدم بعدی تشکیل کشور اسلامیست و در پایان تشکیل یک تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دنبال این هدف هستیم که اقتصاد مقاومتی جای اقتصاد رفاقتی را در کشور بگیرد، اقتصادی پویا داشته باشیم که دیگر جوانی بخاطر بیکاری شرمنده نباشد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان فارس تأکید کرد: ما در سال 1392 خطا رفتیم و بخشی از وضع نامطلوب موجود در جامعه بخاطر اشتباه ما در سال 92 است.

وی افزود: عدم اتحاد نیروهای دلسوز نظام باعث شکست آنها در انتخابات 92 شد و این مسئله باید برای انتخابات پیش رو حل شود و دیگر کسی با 2 یا 3 میلیون رأی، فکر نکند همه رأی نیروهای انقلابی را در سبد آراء خودش دارد و ما باید این تصوّر غلط را از ذهن آقایان پاک کنیم.

مهدیار در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر متحد نشدیم، باید خودمان را برای پذیرش هزینه های سنگین آماده کنیم، مردم نباید بگذارند کسانی در رأس امور قرار بگیرند که از انقلاب فاصله دارند، شیفته غرب و آمریکا هستند، به مردم و نیروهای جوان کشور باور و اعتقاد ندارند و برای تغییر وضع موجود همه باید به میدان بیایند.

منبع: پرگون

22/

نظرات بینندگان