کد خبر: ۱۰۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

بزرگترین پیست موتور سواری و اتومبیلرانی جنوب کشور در شیراز احداث خواهد شد

مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گفت: نخستین و بزرگترین پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی جنوب کشور دراستان فارس و شهر شیراز ساخته می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس کامیاب در مجمع سالیانه هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد با بیان اظهار داشت: یک قطعه زمین در کنار ورزشگاه میانرود برای ساخت مجموعه پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در نظر گرفته شده است تا بتوان مسابقات تخصصی این رشته پر طرفدار و مهیج ورزشی را در آن برگزار کرد.
کامیاب افزود: کار ساخت این پیست در سال 96 شروع خواهد و طبق برنامه ریزی در مدت یک سال ساخته می شود به طوری که قابلیت برگزاری مسابقات دریفت،اسلالوم،سرعت میدانی، شتاب 400متر، موتور ریس و کارتینگ را داشته باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سابقه برگزاری رالی خاورمیانه در شیراز و استقبال بی نظیر ورزشکاران داخلی و خارجی و علاقه مندان به این مسابقه خاطر نشان کرد: شهر شیراز بار دیگر میزبان مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در شیراز خواهد بود.
وی بیان کرد: مسابقه خاورمیانه رالی طبق برنامه ریزی در شهریورماه سال 96 در استان فارس و در همان مسیر دریاچه دریاچه بختگان، خرامه، آباده تشک، ارسنجان ، شول، اسماعیل آباد و تخت جمشید برگزار می گردد.

نظرات بینندگان