کد خبر: ۱۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

پلمپ 6 غرفه گرانفروش فرودگاه شیراز/ پیمانکار فرودگاه، نان غرفه‌داران را آجر کرد!

روز گذشته 6 غرفه متخلف به علت گرانفروشی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مدت 6 ماه پلمپ شد.
به گزارش شیرازه، روز گذشته مبشری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد 6 غرفه متخلف به علت گرانفروشی با رای شعب تعزیرات حکومتی، توسط اجرای احکام این اداره کل به مدت 6 ماه پلمپ و پارچه تخلف بر سر در آنها نصب شد.

ماجرای هزینه های غیر متعارف یک خوراکی و نوشیدنی ساده در فرودگاه شیراز تمام نخواهد شد چرا که علی رغم هشدارهای مکرر سازمان بازرسی و نظارت اصناف استان فارس به غرفه داران، اما به دلیل اجاره بهای بالای غرفه و هزینه های جانبی، غرفه داران حاضر به پایین آوردن قیمت ها نیستند.

پیش از این فروغان نایب رئيس اتاق اصناف فارس نیز گفته بود هزينه اجاره يك كافي‌شاپ صد متري در فرودگاه شيراز ماهيانه يكصد ميليون تومان و پول برق آن ماهيانه 10 ميليون تومان است و اين غرفه دار چاره اي به جز آن كه ساليانه يك ميليارد و 320 ميليون تومان بابت اجاره بها و هزينه برق بدهد ندارد كه به اين ها ساير هزينه ها از جمله حقوق پرسنل شاغل در غرفه ها را هم اضافه كنيد.

ظاهرا پیمانکار فرودگاه شیراز نیز به دلیل هزینه هایی که کرده، حاضر نیست غرفه ها را با قیمت پایین‌تر و یا مناسبت‌تری در اختیار غرفه داران قرار دهد. با این اوصاف باید گفت روز گذشته نه سازمان تعزیرات حکومتی بلکه پیمانکار فرودگاه شیراز بود که 6 غرفه را پلمپ و نان غرفه داران را آجر!
نظرات بینندگان