کد خبر: ۱۰۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
مدیر آموزش و پرورش خرامه:

بازسازی مدرسه صدیقه طاهره در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد

مدیر آموزش و پرورش خرامه گفت: وضعیت مدرسه صدیقه طاهره (س) با توجه به سال ساخت و نیاز به بازسازی، به اداره کل نوسازی مدارس اعلام شده و در اولویت ساخت و سازهای آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش شیرازه،  طی روزهای گذشته، پیامی در مورد وضعیت ساختمان هنرستان کاردانش صدیقه طاهره (س) در کانال این سایت خبری منتشر شده که یوسف زارعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرامه پاسخ خود را برای ارائه به مردم ارسال کرده است:

وضعیت مدرسه صدیقه طاهره (س) با توجه به سال ساخت و نیاز به بازسازی، به اداره کل نوسازی مدارس اعلام شده و در اولویت ساخت و سازهای آموزش و پرورش قرار دارد و به محض اینکه خیّر مدرسه سازی اعلام آمادگی کند، اداره کل نوسازی شروع به ساخت خواهد کرد.

در عین حال از مدیران قبلی آموزش و پروش شهرستان، تشکر ویژه داریم چونکه وضعیت ساخت و سازها در شهرستان خرامه نسبت به سایر شهرستان های استان فارس، وضعیت بهتری دارد.

اداره کل نوسازی معمولا مدارس قدیمی که نیاز به مقاوم سازی دارد را در اولویت کاری خود قرار می دهد؛ در صورتی که خیری برای این کار اعلام آمادگی کند این پروژه ها به صورت پنجاه پنجاه انجام داده و در غیر این صورت، صفر تا صد آن را بر عهده می گیرد.

امیدواریم که سایر مسئولین شهرستان، پاسخگوی سوالات مردم باشند.

منبع: صدای خرامه

13/

نظرات بینندگان