کد خبر: ۱۰۷۲۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
نقوی حسینی در شیراز مطرح کرد:

صاحب‌خانه 2 هزار متری ولنجک درد مردم را نمی‌داند/وزیری که 131 شرکت دارد، بیکاری 5 میلیون جوان را درک نمی‌کند/برخی نمایندگان شان خود را در برابر وزرا پایین آورده‌اند /ماجرای وزیر همیشه خواب دولت در جلسه‌ها!

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به اینکه صاحب‌خانه 2 هزارمتری ولنجک درد و بدبختی را نمی‌داند گفت: وزیری که 131 شرکت دارد، مشکل بیکاری 5 میلیون جوان را هرگز درک نخواهد کرد.
صاحب‌خانه 2 هزار متری ولنجک درد مردم را نمی‌داند/وزیری که 131 شرکت دارد، بیکاری 5 میلیون جوان را درک نمی‌کند/برخی نمایندگان شان خود را در برابر وزرا پایین آورده‌اند /ماجرای وزیر همیشه خواب دولت در جلسه‌ها!
به گزارش شیرازه، سید حسین نقوی حسینی در دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه مردم در انتخاب خود در تمام عرصه‌های انتخاباتی باید چشمان خود را باز کنند تا کلاه سرشان نرود، اظهار داشت: بی‌گمان صاحب‌خانه 2 هزارمتری ولنجک و وزیری که 131 شرکت دارد، هرگز درد و فقر و بیکاری 5 میلیون جوان را درک نخواهند کرد.

*بدعهدی آمریکا همیشگی است

وی در این نشست دانشجویی که به‌عنوان «بدعهدی آمریکا» ترتیب یافته بود، با اشاره به خلف وعده‌های مکرر آمریکا و درس نگرفتن مسؤولان کشور از آن، خاطرنشان کرد: اگر کسی فکر کند دشمنی آمریکا پس از انقلاب 57 با ایران کاهش یافته است، یا فراموش‌کار است یا خائن چراکه فتنه‌های مکرر این کشور در این سال‌ها از تجهیز منافقان و ترور در کشور تا راه‌اندازی جنگ هشت‌ساله و فتنه 88 و این آخری هم نقض عهد برجام، نشان می‌دهد که این دشمنی تمام‌نشدنی است.

*ترور 17 هزار از هم‌وطنان ما به نام حقوق بشر آمریکایی

این نماینده مجلس با اشاره به ترور 17 هزار انسان بی‌گناه توسط منافقین در اوایل انقلاب که توسط آمریکا و سران غربی تجهیز و تحریک می‌شدند، اظهار داشت:300 هزار شهید دفاع مقدس که از بهترین فرزندان این مملکت بودند با بمب‌های کشورهای غربی و آمریکا پودر شدند و حالا شعار حقوق بشر و ... سر می‌دهند غافل از اینکه ما این جنایات را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

*رئیس‌جمهور اختلاس 8 هزارمیلیاردی را وام معوق می‌داند

نقوی حسینی با عنوان این مطلب که اگر امروز نیروهای انقلابی فریاد می‌زنند و این مسائل را بازگو می‌کنند، دلسوز واقعی این کشور هستند، تصریح کرد: آن جوانی که در دفاع مقدس پوتین خود را درآورد و بعد روی مین رفت و تکه‌تکه شد نمی‌خواست پوتینش که متعلق به بیت‌المال بود، از بین برود، درحالی‌که امروز 8 هزار میلیارد تومان پول معلمان را از صندوق ذخیره فرهنگیان برمی‌دارند و نام آن را وام معوق می‌گذارند.

وی افزود: تنها یک نفر از صندوق ذخیره فرهنگیان با جعل سند و اطلاعات غیرواقعی خانه‌های یکی از روستاهای دورافتاده آذربایجان، یک هزار میلیارد تومان وام گرفته و بعد رئیس‌جمهور جلوی 290 نماینده مجلس می‌ایستد و می‌گوید این وام معوق است و نمایندگان معترض را به نفهمیدن معنی اختلاس و وام متهم می‌کند!

*ظریف آمد کمیسیون امنیت ملی و گفت اشتباه کردیم

نماینده مردم ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برجام دیپلماسی دشمن برای سربریدن ملت ایران بود، اظهار داشت: همان دشمنی که جنگ 8 ساله را به مردم ما تحمیل کرد، برجام را نیز برای غارت و چپاول این مملکت دوباره مطرح کرد و این مسئله مهم را برخی نفهمیدند و به ما که تذکر دادیم گفتند شما بی‌سواد هستید و بروید جهنم و پس‌ازآن ظریف آمد در کمیسیون امنیت ملی و گفت ما اشتباه کردیم.

*به ما می‌گفتند شما نمی‌فهمید

نقوی حسینی ادامه داد: به ظریف می‌گفتم جان کری وقتی با 160 نفر حقوقدان در مذاکرات حاضر می‌شود، آمده پدر من و تو و کشور را دربیاورد، آن‌وقت شما با عراقچی می‌روی به مذاکره و فکر می‌کنی عقل کل هستی و نمی‌دانی این همان دشمنی است که ما را تحریم کرد، به ما جنگ تحمیل و دانشمندان ما را ترور کرد و این‌ها را که می‌گفتیم پاسخ می‌دادند که شما چیزی حالی‌تان نیست.

*کلاهی که آمریکا سر ما گذاشت

این نماینده مجلس افزود: آمریکا در برجام سر ما را کلاه گذاشت و طوری قرارداد را تنظیم کرد که جای هیچ‌گونه اعتراض را برای ما باقی نگذاشت و حتی در صورت اعتراض، تعهدی دیگر بر تعهدات ما اضافه خواهد کرد و متأسفانه این قرارداد را در بیست دقیقه کسانی تصویب کردند که به‌اصطلاح نمایندگان ملت در مجلس بودند.

*70 میلیارد دلار قرارداد روی میز روحانی تلنبار شد

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از برجام 17 بار دیگر کشور ما را تحریم کرده است، اظهار داشت: عراقچی آمد مجلس و گفت تحریم‌ها روی کاغذ برداشته شد و بلافاصله آمریکا محدودیت سفر به ایران را در کنگره تصویب کرد که هر کس به ایران سفر کند تا 5 سال ویزای آن تحت کنترل این کشور قرار می‌گیرد و بعدازآن هیچ کشوری حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران نشد.

نقوی حسینی افزود: قراردادهای شرکت‌های خارجی روی میز روحانی تلنبار شد و 70 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را فقط حرفش را زدیم و یک دلار آن عملیاتی نشد.

*هیچ بانک خارجی با ایران همکاری نمی‌کند

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هیچ بانک و شرکت خارجی با ایران کار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آمریکا برای بانک‌هایی که می‌خواهند با ایران کار کنند 10 شرط می‌گذارد و با این شرایط هیچ بانکی حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران نمی‌شود و اینکه سیف می‌گوید تعداد زیادی بانک اروپایی با ما همکاری کرده‌اند، به‌احتمال‌زیاد از نوع صندوق ورشکسته‌ای است که سقف آن دارد روی سرش خراب می‌شود و می‌خواهد از قبل آن به نوایی برسد!

وی ادامه داد: آن کسی که در دهه 60 بلندگو دست می‌گرفت و می‌گفت آمریکا را له می‌کنیم، چرا حالا می‌گوید آمریکا کدخدا است و باید با او بسازیم، آیا آمریکا عوض‌شده یا آن شخص؟ که بی‌گمان معلوم است که چه کسی عوض شده است.

*صاحب‌خانه 2 هزار متری درد مردم را نمی‌داند

نقوی حسینی با اشاره به اینکه کسی که در خانه 2 هزارمتری ولنجک می‌نشیند، درد مردم بدبخت و فقیر را نمی‌داند، اظهار داشت: فردی که ساعت سه بعدازظهر به خانه 2 هزار متری خود می‌آید و بعد از استخر و سونا، ماساژور مخصوص وی باید او را ماساژ دهد و پس‌ازآن کباب بره می‌خورد و می‌خوابد، مطمئن باشید که مرد مقابله با آمریکا نیست، چراکه مرد مقابله با آمریکا آن فردی بود که در دهه 60 در بیابان‌های فکه روبه روی دشمن ایستاد و اگر این فرد گفت آمریکا را له می‌کنیم باید باور کرد نه آن اشرافی را که در خانه 2 هزارمتری می‌نشیند.

*مردم در انتخابات چشمشان را باز نمی‌کنند

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به اینکه متأسفانه مردم در انتخابات ضعیف عمل کرده و چشمان خود را قبل از انتخاب باز نمی‌کنند، تصریح کرد: برای نمونه در انتخابات مجلس 2 ماه تحقیق نمی‌کنیم که به چه کسی رأی دهیم که درد مردم را بفهمد و پس‌ازآنکه آن فرد رفت و 4 سال دزدی و اختلاس کرد شروع می‌کنیم به فحش دادن و نظام را زیر سؤال بردن که چرا این‌گونه شد.

*چرا برجام در 20 دقیقه تصویب شد؟

وی افزود: همین انتخاب اشتباه باعث می‌شود که برجام در 20 دقیقه تصویب شود و نمایندگان به‌اصطلاح ملت هیچ‌گونه واکنشی به این قرارداد نشان ندهند چراکه مجلس در دست لاریجانی است و وی به دلیل اینکه از چینش نمایندگان اطلاع دارد، هرگونه که می‌خواهد، آرا را تنظیم و طرح‌ها را تصویب می‌کند.

*مجلس در چنگ لاریجانی است

نقوی حسینی در مورد مجلس دهم نیز گفت:105 نفر از نمایندگان عضو لیست امید هستند و دربست در اختیار دولت و 70 نماینده نیز به‌اصطلاح مستقل هستند و در چنگ لاریجانی و بقیه نیز ادعای اصول‌گرایی دارند که اگر دقت کنید شاید 40 یا 50 نفر آن اصول‌گرای حقیقی است، بنابراین از این مجلس انتظار زیادی نمی‌توان داشت که مدافع حقوق مردم باشد.

*فراهم شدن فضای رأی ندادن به روحانی در کشور

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به فضای سیاسی و انتخاباتی کشور نیز گفت: امروز آمادگی رأی ندادن به روحانی در مردم وجود دارد به شرطی که اصول‌گرایان به وحدت رسیده و فردی قوی و رأی آور را وارد عرصه کنند که متأسفانه چنین وحدتی در حال حاضر وجود ندارد چراکه اصول‌گرایان تکلیف مدار هستند و حاضر نیستند تحت هر شرایطی متحد شوند.

*وزیر همیشه خواب دولت روحانی غم مردم ندارد

وی همچنین با تذکر مجدد این نکته که مردم اگر در انتخاب خود اشتباه بکنند، خودشان ضرر خواهند کرد، گفت: مردم باید بدانند وزیر دولتی که همیشه در جلسات خواب است و حتی در دیدار یک هیات خارجی حدود 40 دقیقه به خواب رفته بود و ثروت 780 میلیارد تومانی دارد، چطور می‌تواند برای 5 میلیون جوان بیکار کار ایجاد کند و صنعت را به حرکت درآورد.

نقوی حسینی افزود: دریکی از جلسات دولت با یک هیات خارجی این وزیر دولت 40 دقیقه خواب بود و من به لاریجانی گفتم که چرا این‌گونه است و وی گفت تازه این وقت مفید خواب اوست و بیشتر وقت‌ها در چرت است!

این نماینده مجلس ادامه داد: شما مطمئن باشید وزیری که 131 شرکت دارد امکان ندارد که درد و بدبختی مردم را حس کند.

*نماینده‌ای که دنبال وزیر می‌دود، شأن خود را پایین می‌آورد

وی همچنین با اشاره به کارهای بچه‌گانه برخی از نمایندگان مجلس در برخورد با وزرا و رئیس‌جمهور نیز اظهار داشت: اعصابم به‌شدت به هم می‌ریزد وقتی می‌بینم برخی نمایندگانشان خود را پایین آورده و به‌جای مطالبه گری حق مردم از وزرا، دنبال آن‌ها می‌دوند تا با آن‌ها عکس یادگاری بگیرند و این نشان می‌دهد که جامه نمایندگی بر تن آن‌ها بسیار گشاد است و این را باید مردم ما بدانند که نتیجه انتخاب اشتباه آن‌ها همین است.
منبع:فارس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
0
بابا این شب عیدی بگذارید کمی آرام باشیم خوب هست کسی هم که جلودارشان نیست دیگه چرا هی درد دل ما می کنید می گویند سهممان است آن دختر حرف دل همه این ها رازد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
0
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
0
زندگی اشرافی آقایان درد ما جوانان بیکار و افسرده را هر روز تازه تر می کند
هزار میلیاردسرمایه از کجا آمده!؟
133 شرکت چطور!؟
شما درد امثال من را می فهمید!؟
........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
1
اقای نقوی اگه برجام بده نظام چرا کوتاه میاد اخه ترامپ و عربستان واسرائیل هم میگن بده باید لغوشه حاج حسین هم میگه بد باید لغو شه
زندگی در ولنجک اگه بده چرا محمود احمد نژاد رفته اونجا دفتر زده