کد خبر: ۱۰۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
معاون فرهنگی شهردار شیراز:

پیاده‌روی همگانی به مناسبت بزرگداشت شهدا در شیراز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار شیراز از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت بزرگداشت شهدا ، تکریم مادران و همسران شهدا در روز جمعه 20 اسفندماه در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، احمد همتی از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، تکریم مادران و همسران شهدا در شیراز خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: این پیاده‌روی ساعت 7 صبح روز جمعه 20 اسفندماه در بلوار شهید چمران از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز می‌شود.

همتی به برنامه‌های جنبی و قابل اجرا در حاشیه این برنامه پیاده‌روی نیز اشاره و تصریح کرد: اجرای مانور آتش‌نشانی و اطفای حریق، معرفی کمپین و پویش مردمی در خصوص برگزاری چهارشنبه سوری شاد و بی خطر بدون استفاده از مواد محترقه، برپایی غرفه‌های مشاوره و آموزش فرهنگ شهروندی با محوریت آتش‌نشانی و اطلاع‌رسانی به مردم درباره آسیب‌های ناشی از استفاده مواد محترقه در چهارشنبه سوری به منظور پیشگیری از این آسیب‌ها و غیره از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین از اجرای برنامه‌های شاد و مسابقات متنوع برای آحاد مردم در پایان این برنامه پیاده‌روی خبر داد و بیان کرد: تعداد قابل توجهی جوایز ارزنده ویژه این مسابقات در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ویژه خانواده شهدا و ایثارگران از جذاب‌ترین برنامه‌های جنبی این برنامه پیاده‌روی بزرگ همگانی است.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان