کد خبر: ۱۰۷۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
زاکانی در داراب:

شاهد بدترین نوع نفوذ در کشور هستیم/12 هزار میلیارد تومان از حق فرهنگیان را به 29 نفر داده اند/ طوری توافق برجام را امضا کردند که برای دفاع از حقمان باید التماس کنیم

نماینده ادوار مختلف مجلس گفت:اسنادی وجود دارد که نشان می دهد که 15 ماه قبل از قرارداد ژنو طرف مقابل نتوانسته بود نفت ما را جایگزین کند و به صورت دائم مجوز خرید نفت ایران را صادر می کردند.
شاهد بدترین سطح نفوذ در کشور هستیم/12 هزار میلیارد تومان از حق فرهنگیان را به 29 نفر داده اند/ طوری توافق برجام را امضا کردند که برای دفاع از حقمان باید التماس کنیم
به گزارش شیرازه، علی رضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شهرستان داراب  گفت: اگر در مذاکرات سر مردم ما کلاه رفت دلیل اصلی آن اعتماد به دشمن بود و مردم باید بدانند که هرگاه به دشمن اعتماد شد یقیناً راه را غلط رفته ایم.

وی افزود: متاسفانه مسئولین ما در مذاکرات تعهدی را امضا کرده اند که ابتدا می بایست ما همه اقدامات را انجام بدهیم سپس برای دفاع از حقمان برویم التماس کنیم!

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم، گفت: مگر می شود کسی بصیرت و عقلانیت داشته باشد و برود یک قراردادی را امضا کند که ابتدا خودش همه تعهدات را انجام دهد سپس چشم انتظار باشد که دشمن به تعهدش عمل کند.

زاکانی با اشاره به دو اشتباه تاریخی مسئولین، یعنی اعتماد به دشمن و بیان نادرست واقعیت های مذاکرات به مردم تصریح کرد: دروغ بزرگ این است که اگر مذاکره نشده بود جنگ صورت می گرفت، اما مردم عزیز ما باید بدانند اگر آمریکا می توانست به ما حمله کند لحظه ای تعلل نمی کرد.

وی تصریح کرد: برخی ها نیز می گویند اگر ما با کدخدا مذاکره نداشته باشیم اجازه صادرات نفت را به ما نمی دهند که این نیز یکی دیگر از دروغ های بزرگ است که مطرح می شود.

مدیرمسئول هفته نامه پنچره افزود: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد که 15 ماه قبل از قرارداد ژنو طرف مقابل نتوانسته بود نفت ما را جایگزین کند و به صورت دائم مجوز خرید نفت ایران را صادر می کردند.

نماینده ادوار مختلف مجلس با یادآوری صحبت های مسئولین در خصوص انجام مذاکره برای برداشته شدن تحریم ها گفت: مگر ما مذاکره نکرده ایم که تحریم ها برداشته شود اما برخی مسئولین مردم را محرم نمی دانند و واقعیت ها را نمی گویند که تحریمی برداشته نشده است  چرا که می خواهند از مسئله ای به این مهمی برداشت سیاسی خود را داشته باشند.

زاکانی افزود: اگر در جهاد اصغر رزمندگان ما مقاومت کردند و جنگیدن در جهاد اکبر مسئولین و مردم ما نباید به دشمن اعتماد کنند که متاسفانه در عمل اینگونه نبوده و برخی از مسئولین به دشمن اعتماد کردند.

نماینده ادوار مجلس با بیان تاکیدات رهبری در خصوص نفوذ و اینکه نفوذ بعد از برجام مهم تر از قبل از آن است گفت: امروزه در کشور ما نفوذ در بدترین سطح خود قرار دارد.

وی افزود: سه سطح نفوذ وجود دارد؛ یکی ارائه اطلاعات غلط به مردم،  دوم ارائه سیاست های غلط به مسئولین و در نهایت آخرین و بدترین سطح نفوذ این است که مسئولین به طور عمد سیاست گذاری غلط انجام دهند و در حال حاضر کشور گرفتار سطح سوم نفوذ است.

زاکانی با اشاره به فساد های گسترده ای که در جامعه ما وجود دارد و همچنین پیوستگی بین قدرت وثروت در جامعه  گفت: اینکه 12 هزار میلیارد تومان پول 900 هزار نفر از فرهنگیان را می دهند به 29 نفر و آنها هم پرداخت نمی کنند بیان کننده عمق فساد در جامعه است و متاسفانه طی چند سال اخیر فساد به صورت حرفه ای افزایش پیدا کرده است.

نماینده اداوار مختلف مجلس با اشاره به فرقه گرایی در انتخاب مسئولین افزود: فرقه گرای یکی دیگر از مواردی است که سبب شده به شایسته سالاری، توانمندی و کار آمدی نیروهای انسانی بی توجهی شود و تنها ملاک برای انتخاب افراد برای پست های مدیریتی جناحی و سیاسی باشد.

زاکانی بیان داشت: در کشور ما همانگونه که خواص اهل حق در برابر متجاوزین به میهن مقاومت کردند در جهاد اکبر نیز باید مردم و مسئولین باهمه وجود علیه فساد، نفوذ، فرقه گرایی و سو مدیریت قیام کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
0
بيچاره فرهنگيان