کد خبر: ۱۰۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

جدال هیئت های ورزشی در ممسنی ادامه دارد

هیئت های ورزشی در ممسنی مدت هاست که پر از حاشیه و کشمکش مدیریتی شده اند شاید اوج داستان به اواخر ریاست قاسم جعفری به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان برمی گردد.

به گزارش شیرازه، هیئت های ورزشی در ممسنی مدت هاست که پر از حاشیه و کشمکش مدیریتی شده اند شاید اوج داستان به اواخر ریاست قاسم جعفری به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان برمیگردد.

هیئت های ورزشی به عملکرد مدیریتی این اداره اعتراض داشتند و پس از تودیع و جایگزینی فاضل صفری به عنوان رئیس جدید ورزش شهرستان این جدال های مدیریتی شدت گرفت.

تا اینکه حتی اولین گردهمایی  مسعود گودرزی نماینده شهرستان ممسنی با روسای هیئت های ورزشی به ضد و خورد و درگیری منتهی شد.

خیلی ها معتقد بودند که روسای هیئت ها باید به فاضل صفری به عنوان رئیس جدید فرصت بدهند تا شاید ساماندهی این مسائل انجام گیرد و درگیری برخی از روسای هیئت ها را ناشایست خواندند.

پس از این اتفاق برخی از متخلفان از مسئولیت در هیئت های ورزشی برکنار شدند و احساس می شد زمان سر و سامان دادن به هیئت ها فرا رسیده است؛ اما هر چه تاریخ به جلو تر می رفت شاهد  خبرهایی مبنی بر اعتراض برخی از روسای هیئت های ورزشی و حتی اعلام استعفاء آنها بودیم.

شاید بزرگترین اعلام استعفاء مربوط به نوید اکبری رئیس هیات کنگ فو بود که با وجود محبوبیت های زیاد دست به این کار زد. همین اعتراض ها ادامه داشت تا که اینکه چند روز پیش اعلام کناره گیری یونس قائدی قهرمان ارزنده ی جیت کاندو ووشو شک جدیدی را در عرصه ورزش شهرستان وارد کرد.

حال نیز لیست بلندی از ورزشکاران و نخبگان ورزشی ممسنی که در چند سال اخیر از ورزش شهرستان جدا شده اند در شبکه های اجتماعی بازنشر می شود.

در متن این پیام آمده است: 

فرار ورزشکارها  به دلیل بی اهمیتی مسئولین  و اداره ورزش وجوانان  در ممسنی؛ فرار مربیان  و ورزشکارهایی که  روزگاری یکی از بهترین ورزشکاران استان و کشور بوند.

آیا کسی نیست به داد این ورزشکاران برسد تا  تشویقی  بشود برای حمایت از کسانی که به ورزش روی می آورند.

در چند سال  گذشته  افرادی  از ورزش ممسنی دور شده اندغ  مانند رفتن  سید جلال  موسوی، حسن شهریاری، سید یاسر موسوی یکی از بهترین رییس هیات های استان، مهرداد محمدی فنی ترین  کیک بوکس کاراستان  فارس؛ علی  موسوی یکی  از بوکسورهای خوب شهرستان، کوروش خلفی  یکی از پایه های تالو ووشو کشور ، بهرام  قاسمی کاراته کار معروف، حسین  قربانی  از تیم کبدی.

آیا کسی  نیست به فکر ورزش ممسنی باشد ؟

منبع: نور آنلاین
25/
نظرات بینندگان