کد خبر: ۱۰۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

کاهش شدید قیمت مرغ در بازار سپیدان

رئیس اتاق اصناف شهرستان گفت: قیمت مرغ از اواسط این هفته با افزایش عرضه در بازار کاهش یافته و امروز قیمت مرغ به 6400 تومان رسیده و تا عید افزایش قیمت روی نخواهد داد.

به گزارش شیرازه، کاظم شاه حسینی رئیس اتاق اصناف شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد آخرین وضعیت عرضه مرغ گرم و قیمت آن در بازارشهرستان سپیدان اظهار داشت: با  توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال وفرارسیدن عید نوروزدر هفته های گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت ونوسان آن در بازار شهرستان بودیم وبابررسی های به عمل امده وجلسات متمادی مقرر گردید تا این افزایش صعودی قیمت مرغ در بازار های شهرستان مهار گردد وبه دلیل کمبود عرضه قیمت مرغ تا مرز 8 هزار تومان هم رسید. 

رئیس اتاق اصناف شهرستان سپیدان در خصوص قیمت مرغ در واحدهای صنفی بیان کرد: قیمت هرکیلو مرغ با 1000 تا 1500تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته به قیمت 6100 تومان  تا 6400رسیده است.

وی به همشهریان اطمینان خاطر داد  با توجه به ورود مرغ های منجمد در بازار طی روز های آینده  سعی براین داریم قیمت مرغ تا شب عید افزایش نخواهد یافت و قیمت مرغ مرز بین 6000 تا 6500 تومان خواهد بود. 

شاه حسینی ضمن تشکر از اصحاب رسانه شهرستان جهت پیگیری مطالبات مردم افزود: کمبودی برای عرضه مرغ در بازار نیست و علت افزایش قیمت بیشتر مربوط به افزایش قیمت خوراک دام بود و قیمت مرغ همچنان به نفع مصرف‌کننده روند کاهشی خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان سپیدان از همشهریان عزیز تقاضا نمود در صورت مشاهده تخلف وگرانفروشی مراتب را به شماره تلفن 124 به اطلاع مسئولان برسانند تا رسیدگی لازم صورت گیرد. بنابر گزارش‌های میدانی خبرنگار ما قیمت هر کیلو مرغ امروز در بازار های شهرستان از 6100 تا 6400 تومان متغیر است. که به گفته رئیس اتاق اصناف  این قیمت تا شب عید ثابت خواهد بود.

منبع: مارگون

8/


برچسب ها: مرغ ، قیمت مرغ ، اصناف
نظرات بینندگان