کد خبر: ۱۰۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
نماینده کوار :

کوار به قطب صنعتی استان تبدیل می شود

نماینده کوار با اشاره به در دست ساخت بودن فازهای بعدی مجتمع ذوب آهن کوار گفت: با تکمیل زنجیره تولید ذوب آهن، کوار به قطب صنعتی استان تبدیل می شود.

به گزارش شیرازه، نشست خبری داریوش اسماعیلی نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری کوار برگزار شد.

در ابتدای این نشست، هر یک از خبرنگاران، به ذکر نقطه نظرات و طرح سوالاتی از مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند و پس از آن دکتر اسماعیلی ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

نماینده کوار از گشایش ال سی اعتبار تخصیصی به پروژه ساخت فازهای تکمیلی مجتمع ذوب آهن کوار به ارزش 284 میلیون یورو خبر داد و افزود: پیش بینی کرده‌ایم کلنگ این پروژه در اواخر فروردین و در سفر رئیس جمهور به استان فارس و به دست ایشان به زمین بخورد.

اسماعیلی گفت: در این مرحله کارخانه های گندله سازی و آهن اسفنجی این مجتمع در طول تقریباً دو سال ساخته می شود و با ساخت دو کارخانه دیگر در فازهای 4 و 5 و تکمیل زنجیره تولید، کوار به قطب صنعتی استان تبدیل می شود.

منبع: بهارکوار

14/96

اسماعیلی افزود: در حال حاضر فقط یک مجتمع تولید فولاد با زنجیره کامل تولید در کشور وجود دارد و با تکمیل مجتمع ذوب آهن کوار، پیشرفت ویژه‌ای در شهرستان کوار صورت می گیرد.

نظرات بینندگان