کد خبر: ۱۰۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
امام جمعه شیعیان خنج در خطبه های نماز جمعه:

دولتمردان به جای احساس ضعف در مقابل دشمن، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند

امام جمعه شیعیان خنج گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر خود مواردی را مطرح نمودند که نشان از نارضایتی ایشان از عملکرد مسؤولین دارد.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه شیعیان خنج در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دست اندرکاران راهیان نور، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار دغدغه های بسیار جدی مطرح نمودند و ظاهراً اینگونه برداشت می شود که ایشان از عملکرد مسؤولین در برخی از زمینه ها رضایت ندارند.

وی ادامه داد: رهبری در این دیدار فرمودند که در مقابل دشمن نباید احساس ضعف نشان داد و دولتمردان به جای احساس ضعف، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

خطیب جمعه شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبت های خود به سالروز ﺗﺄسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در اسفندماه 58 اشاره نمود و گفت: آرامش و امنیت کنونی ما مدیون ایثارگری های شهدا و جانبازان می باشد. بنیاد شهید لازم است نسبت به امور شهدا و جانبازان رسیدگی کند که البته این نهاد خدمات زیادی نیز انجام داده است.

صفایی همچنین به دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری نیز اشاره نمود و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نیز به مشکلات اقتصادی مردم اشاره نمود و بار دیگر به اجرای اقتصاد مقاومتی توسط مسؤولین تاکید نمود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم که با حضور بسیجیان گردان بیت المقدس انجام شد، تشکر کرد.

امام جمعه شیعیان خنج همچنین از عوامل برگزاری پنجمین جشنواره استانی قرآن کریم که در خنج و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، تقدیر نمود.

وی در پایان به هفته نیکوکاری اشاره نمود و گفت: در این ایام آخر سال به فکر نیازمندان جامعه بوده و سعی کنیم با کمکهای خود، لبخند را به لب های این عزیزان نیز بیاوریم.

صفایی در خطبه نخست خود نیز به بیان ویژگی های یاران امام زمان(عج) در دوران آخرالزمان پرداخت.

منبع: خنج کهن

11/

نظرات بینندگان