کد خبر: ۱۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

کارنامه دولت برای اقتصاد مقاومتی قابل قبول نیست/ این روزها انتقال آب از سد درودزن به دشت کربال دغدغه استاندار است

امام جمعه خرامه گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری عملی نشد، از طرف دیگر هم تحریم ها کم نشد بلکه در برخی موارد بیشتر هم شد، ارزش پاسپورت ایرانی کمتر شد به طوری که یک مامور ترکیه ای جرات جسارت پیدا می کند، این ها برای مردم ما پسندیده نیست.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: کارنامه پایان سال دولت برای اقتصاد مقاومتی قابل قبول نیست، وقتی که مقام معظم رهبری گلایه دارند یک تلنگری برای مسوولین است که آن طوری که باید می شد نشد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری عملی نشد، از طرف دیگر هم تحریم ها کم نشد بلکه در برخی موارد بیشتر هم شد، ارزش پاسپورت ایرانی کمتر شد به طوری که یک مامور ترکیه ای جرات جسارت پیدا می کند، این ها برای مردم ما پسندیده نیست.

حجت الاسلام صباحی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های قابل قبول در سطح شهرستان خرامه گفت: این روزها انتقال آب از سد درودزن به دشت کربال دغدغه استاندار فارس هم است و پی گیری ردیف بودجه و مطالعات آن را جزء عملکرد خود می داند، خوشحالیم که با پی گیری مسئولین شهرستان به ویژه نماینده مردم در مجلس، این مشکل به دغدغه استان تبدیل شده است.

خطیب جمعه خرامه، کلنگ زنی و احداث راه آهن گل گهر سیرجان به خرامه و ادامه پروژه جاده خرامه نی ریز را از دیگر برنامه های سال آینده عنوان کرد و افزود: راه آهن یکی از عوامل مهم توسعه شهرستان است و منطقه ما را به سمت پیشرفت خواهد برد.

وی در پایان گفت: پایان سال 95 خبرهای خوشی به مردم رسید که نوید می دهد کارهای مهمتری در سال 96 انجام خواهد شد، این ها همه به برکت وحدت و همدلی مردم است و امیدواریم شهرستان ما به یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل شود.

منبع: صدای خرامه

13/

نظرات بینندگان