کد خبر: ۱۰۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
خطیب نماز جمعه نی ریز مطرح کرد؛

مردم این اختلاس ها و دزدی ها را نمی پذیرند

خطیب نماز جمعه نی ریز گفت: به وع معیشت مردم رسیدگی کنید، این گزارشات کلان دردی از جامعه دوا نمی کند.

به گزارش شیرازه،  آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی بزرگ نماز جمعه این شهر برگزار شد گفت : بحث گذشته ما در مورد متکبرین عالم بود که به گفته مولای متقیان اگر این خصلت خود بود خداوند این ویژگی را برای پیامبران برمی گزید .


امام جمعه نی ریز در خصوص ویژگی انبیاء الهی گفت : پیامبران الهی فروتنانه و متواضعانه زندگی می کردند و همیشه سادگی و ساده زیستی سرلوحه زندگی آنان بوده است .

وی ادامه داد: اگر پیامبران نمی توانستند زندگی همه را سر و سامان بدهند تا همه زندگی یکسانی داشته باشند، سعی می کردند هم سطح مردم زندگی کنند تا به فقرا سخت نگذرد.


آیت الله سید محمد فقیه در خصوص جایگاه زن خطاب به سخنان رهبری گفت: ایشان بیان می کند جایگاه زن را نابود کرده اند، مرد را پوشیده و زن را عریان جلوه می دهند، جامعه را به کجا می خواهید ببرید.

وی هم چنین در مورد تعهد و تخصص در گزینش افراد گفت: تخصص بدون تعهد فایده ای ندارد، فرد فاسد و دزد به درد جامعه نمی خورد.

خطیب نماز جمعه نی ریز خطاب به سخنان رهبری در خصوص حقوق های نجومی و گزارش معاون اول رییس جمهور گفت: امام خامنه ای رهبر انقلاب گفتند این گزارشات کلان دردی دوا نمی کند .

وی افزود: به مردم رسیدگی کنید، معیشت مردم را درست کنید، این مردم باید بیدار و هوشیار باشند و این دولت هم باید پاسخگو باشد.

امام جمعه نی ریز اظهار داشت: دولت اگر کاری نتوانسته انجام دهد بیاید توضیح دهد ولی مردم این دزدی ها و اختلاس ها را نمی پذیرند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند رهبر انقلاب را سالم بدارد، رهبر انقلاب نگران و ناراحت وضع بد مردم هستند.

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز در خصوص 20 اسفند و برنامه راهیان نورگفت: 6 میلیون نفر امسال به مناطق جنگی و در برنامه فرهنگی راهیان نور شرکت خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه نی ریز در مورد 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: به خانواده های شهدا و جانبازان رسیدگی کنید، سرکشی کنید، به سراغ آن ها بروید، نگذارید آن ها بیایند، در حد توان به مشکلات آن ها رسیدگی کنید.

آیت الله سید محمد فقیه نسبت به جانبازانی که تا کنون درصد یا امور اداری برای آن ها انجام نشده است گفت: این عزیزان بیایند تا ما مستقیم پیگیر امور این بزرگواران باشیم.

وی در پایان نسبت به اهمیت دادن به نماز جمعه گفت: نسبت به این فریضه و امر مهم کوتاهی نکنید، همه مسئولان و مردم در این برنامه مهم و واجب الهی شرکت داشته باشید.

گفتنی است: امام جمعه نی ریز در خصوص طومار امضا نشده ای از طرف کارگران شهرداری در خصوص حقوق معوقه این قشر، خطاب به شهردار و شورای شهر گفت: نسبت به این قشر زحمت کش و مطالبه این عزیزان توجه و حق آن ها را بدهید.

نظرات بینندگان