کد خبر: ۱۰۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
خطیب جمعه موقت جهرم:

اشرافی گری و تجمل گرایی بلای جان جامعه است/راهیان نور یک فناوری برای استفاده از ثروت عظیم جهاد و انقلابی گری است

خطیب موقت جمعه جهرم گفت: خودداری از اشرافی گری را از محکمات انقلاب است که نباید در گذر زمان، جامعه به این امر دچار شود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمداسماعیل مصلی نژاد خطیب جمعه موقت جهرم در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مسؤولان راهیان نور ایام هشت سال دفاع مقدس را از ایام الله خواهند و متذکر شد: نباید بگذاریم این حوادث به دست فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان شد: راهیان نور یک فناوری برای استفاده از ثروت عظیم جهاد و انقلابی گری است.

حجت الاسلام مصلی نژاد به برپایی یادمان شهدای عملیات کربلای چهار در مناطق عملیاتی جنوب کشور توسط بسیجیان و رزمندگان جهرمی اشاره کرد و بیان داشت : بر اساس برآورد مسؤولان یادمان در این ایام بازدید از مناطق عملیاتی بیش از 6 میلیون نفر زائر از آن محل بازدید خواهند کرد.

خطیب جمعه موقت جهرم در بخش دیگری از خطبه ها به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و ابراز داشت: خودداری از اشرافی گری را از محکمات انقلاب است که نباید در گذر زمان، جامعه به این امر دچار شود.

وی با اشاره به اینکه چنانچه اشرافی گری در جامعه خود را نشان دهد، از نتایج آن چشم و هم چشمی و خیزش به سمت این نوع زندگی می شود، افزود: تجمل گرایی می تواند امنیت جامعه را به خطر اندازد.

حجت الاسلام مصلی نژاد از مردم خواست تا در ایام باقیمانده به پایان سال با شرکت در جشن عاطفه ها در امر خیر کمک به فقرا و محرومان سهیم باشند.

منبع: پسین جهرم

5/

نظرات بینندگان