کد خبر: ۱۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

شکست خانگی برقی ها در مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور

تیم فوتبال برق جدید شیراز در اولین دیدار از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در یک دیدار خانگی مغلوب شهرداری کاشان شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فوتبال برق جدید شیراز در اولین دیدار از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در یک دیدار خانگی مغلوب شهرداری کاشان شد.
در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز و به میزبانی برقی ها برگزار می شد، این تیم با ترکیب زیر پا به میدان مسابقه گذاشته بود:

مسلم حق شناس،  حمید ملکی،  مهرداد علیزاده، قاسم رزمی، مجید بهروزی،  محمد رضا فیروز زاده،  احمد نصیری، وحید شاکر، مرتضی نگهداری، رسول بهاروندی و صادق رضائی
سرمربی: مهرداد شکاری


برق نوین شیراز از جمله تیم هایی بود که با سیاست عدم تغییر در کادر فنی پا به مسابقات امسال گذاشت و نتایج خوبی هم با وحید رضایی گرفت اما پس از چند هفته عدم نتیجه گیری و مقدور نبودن ادامه همکاری این شکاری بود که سکان هدایت برق نوین شیراز را در دست گرفت که به خوبی توانست از پس این کار بر آید و این تیم را با صدرنشینی راهی مرحله پایانی کرد.

در این بازی حساس که صدرنشینان دور نخست در شیراز به مصاف هم می رفتند این برقی ها بودند که بهتر از حریف کاشانی بازی را آغاز کردند و موقعیت های متعددی را بر روی دروازه آن ها خلق نمودند اما این توپ ها یا با بدشانسی به بیرون می رفت و یا اصغر زاده در درون دروازه شهرداری کاشان توپ ها را یکی پس از دیگری دفع می کرد.


 در نیمه دوم بازی نیز برق نوین به خوبی از حمایت تماشاگرانش استفاده  می کرد و شهرداری کاشان را تحت فشار قرار داد اما شهرداری کاشان نیز تیم بی تجربه ای نبود و اشرفی موفق شد در دقیقه 85 گل برتری کاشانی ها را درون دروازه برق نوین قرار دهد.

با پایان یافتن این هفته در گروه دوم این رقابت ها، تیم شهرداری کاشان با سه امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم برق جدید شیراز هم بدون امتیاز در انتهای جدول است.
مرحله دوم رقابت های لیگ دسته دوم کشور با شرکت 12 تیم در 2 گروه برگزار می شود و در پایان تیم های اول هر گروه به لیگ دسته اول فوتبال صعود خواهند کرد.
هفته آینده برق نوین شیراز باید به گیلان سفر کند و رو در روی داماشی ها قرار بگیرد و شهرداری کاشان نیز در خانه خود از نفت امیدیه پذیرایی می کند.
نظرات بینندگان