کد خبر: ۱۰۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی فارس:

برقراری امنيت مطلوب در سايه تعاملات سازنده امکان پذير است

سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان گفت: برقراری امنیت مطلوب و افزایش احساس امنیت با گسترش تعاملات سازنده و هدفمند تحقق خواهد یافت.
به گزارش شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

برقراری امنيت مطلوب در سايه تعاملات سازنده امکان پذير است

سردار احمدعلی گودرزی در حاشيه مراسم افتتاح طرح مكنا در پاسگاه کناره شهرستان مرودشت در حضورجمعی از مسئولین شهرستان، بيان كرد: هرچه دامنه این گونه تعاملات به صورت هدفمند گسترش یابد برقراری امنیت با سهولت بیشتری تامین می شود.

گودرزي با بيان اينكه محيط بايد مناسب باشد تا آستانه تحمل كاركنان افزايش پيدا كند و بتوانند خدمات مطلوب تر و بهتري ارائه دهند، ادامه داد: ما بايد با تسهيل در خدمت رساني مطلوب به مردم، حرمت انساني و كمالات مردم را نگه داريم.

در ادامه "علی اکبر نجیب زاده" فرماندار شهرستان مرودشت هم ضمن قدردانی از تلاش هاي بي دريغ سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان و كاركنان انتظامي شهرستان مرودشت که منجر به برقراری امنیت کامل و رضایت مندی شهروندان شده است تقدیر وتشکر نمود.

اهداء لوح تقدير به فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت، شهردار، بخشدار و دهیار از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

تقدير امام جمعه موقت شيراز از عملكرد مثبت ماموران نيروي انتظامي فارس

حجت الاسلام اردكاني در نماز جمعه اين هفته با ارزيابي مثبت خود از تلاش هاي ارزنده و موفقيت هاي نيروي انتظامي فارس گفت: تامين نظم و امنيت وظيفه اي سنگين و ماموريتي حياتي است كه نيروي انتظامي صادقانه اين مسئوليت را بر دوش مي كشد.

وي افزود: خدمت صادقانه پليس به شهروندان قابل تقدير و تشكر است و مردم نيز قدردان اين زحمات و تلاش هاي شبانه روزي هستند.

کشف بيش از 150 كيلوگرم مواد مخدر در فارس

سرهنگ محمد جعفر تولايي، بيان كرد: ماموران پاسگاه جهار بركه شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر، به يک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و دستور ايست دادند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو 53 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر متهم در اين خصوص دستگير شد.

سرهنگ تولايي افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد خدر در شهرستان لارستان نيز پس از كسب خبر مبني بر دپوي مواد مخدر در دامنه كوه بلافاصله پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر عزيمت كه در بازرسي از آن مكان مقدار 39 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در عملياتي ديگر نيز مأموران انتظامي شهرستان داراب ۳ نفر کوله کش در حالیکه بصورت پیاده به سمت روستای قلاتویه درحرکت بودند را مشاهده که به محض رویت مامورین با توجه به تاريكي شب و كوهستاني بودن منطقه متواری كه در پاكسازي از محل تعداد 3 بسته حاوی 58 كيلو و 200 گرم تریاک کشف كردند.

40 فقره سرقت منزل در پرونده سارق

سرهنگ سيروس حيدري، گفت: در پي كسب اخبار واصله مبني بر اينكه شخصي به هويت "ب- ر" در شهرستان شيراز اقدام به سرقتهاي متعدد منزل مي كند، شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرارگرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، محل سكونت متهم را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي، وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي استان فارس با بيان اينكه متهم داراي چندين سابقه در زمينه سرقت مي باشد، گفت: در ادامه پيرامون جرائم ارتكابي از متهم تحقيقات جامعي انجام گرفت كه به 40 فقره سرقت منزل اعتراف كرد.

حيدري با اشاره به دستگيري متهم و سه نفر مالخردر اين خصوص، افزود: صحنه هاي سرقت بازسازي و تاكنون تعداد 30 نفر از شكات شناسايي شده اند.

دستگيري 44 خرده فروش مواد مخدر و متهم تحت تعقيب در جهرم

سرهنگ عبدالعظيم انصاري، گفت: با هدف ارتقاي کمي و کيفي نظم و امنيت و برخورد قانوني با مخلان آرامش شهروندان، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در دستور کار مأموران انتظامي شهرستان جهرم قرار گرفت.

وي افزود: در اجرای اين طرح، ماموران پلیس تعداد 29 نفر متهم تحت تعقيب مقام قضايي و 15 خرده فروش مواد مخدر را پس از شناسایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم تصريح كرد: در همين راستا، مأموران موفق شدند مقدار 3 كيلو و 705 گرم ماري جوانا، 504 گرم ترياك، 300 گرم سوخته ترياك، 16 گرم هروئين و 9 گرم شيشه کشف كنند.

سرهنگ انصاري در خاتمه از همکاري صميمانه مردم در اجراي اين طرح تشکر کرد و گفت: اجراي اين طرح ها به صورت مستمر در شهرستان ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.
نظرات بینندگان