کد خبر: ۱۰۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

تیم دانشگاه پیام نور فارس قهرمان سوپر لیگ کاراته بانوان کشور شد

تیم دانشگاه پیام نور فارس در هفته پایانی سوپرلیگ بانوان کشور، با نمایشی خیره کننده توسط کومیته کاران و کاتا روهای خود توانست عنوان قهرمانی این فصل از سوپر لیگ کاراته بانوان کشور را از آن خود کرد.
به گزارش شیرازه تیم دانشگاه پیام نور فارس در هفته پایانی سوپرلیگ بانوان کشور، با نمایشی خیره کننده توسط کومیته کاران و کاتا روهای خود توانست عنوان قهرمانی این فصل ازسوپر لیگ کاراته بانوان کشوررا از آن خود کرد.
هفته آخر سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاههای کشور در حالی برگزار شد که در مبارزات این هفته سوپر لیگ تیم جوانه صفادشت به دلیل غیبت تیم هیات کاراته خراسان رضوی با نتیجه 28 بر صفر برنده شد و به نیمه نهایی راه یافت.
در اولین دیدار نیمه نهایی تیم مقاومت بسیج تیم نخست گروه 2 برابر دانشگاه پیام نور با نتیجه 22 بر 6 مغلوب شد.
ر دیدار دوم نیمه نهایی هم تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد 28 بر صفر تیم جوانه صفادشت را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.
در دیدار پایانی این فصل سوپر لیگ کاراته 2 تیم دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت سمانه خوشقدم و دانشگاه پیام نور فارس با سرمربیگری لیلا بهرامی به مصاف هم رفتند که در پایان رقابت بین تیم های دو مربی تیم ملی بانوان ، تیم دانشگاه پیام نور فارس با هدایت بهرامی و با نتیجه 17 بر 10 موفق شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد.
در کاتای انفرادی مهسا افسانه از تیم پیام نور فارس 4 بر یک نگین باقری از تیم دانشگاه پیام نور فارس را برد و کاتای تیمی دانشگاه پیام نور فارس نیز با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی 3 بر 2 مقابل کاتای تیمی دانشگاه آزاد به برتری رسید.



برچسب ها: کاراته ، شیرازه ، ورزش
نظرات بینندگان