کد خبر: ۱۰۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

"در"هایی که بعد از چهار سال باز تر شد!/ شورای شهر شیراز گزارش عملکرد ارائه دهد

این روزها درب شورای شهر شیراز بیش از این دوران چهارساله به روی مردم گشوده شده و تلاش اعضا بر جلب رضایت مردم بیشتر شده است! اجازه دهید خوشبینانه بنگریم و این عمل شورا را به حساب اینکه به انتخابات نزدیک می شویم نگذاریم.
به گزارش شیرازه، چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز به روزهای پایانی نزدیک می شود و نمایندگان مردم در پارلمان شهری 3 ماه برای تلاش بیشتر جهت ارائه خدمات و جلب رضایت مردم بیشتر زمان ندارند. نکته ی غیرقابل انکاری وجود دارد که نمی شود عملکرد چهارساله شورای اسلامی شهر شیراز را با سه ماه مقایسه کرد و سنجید چرا که این نهاد اجتماعی در مدتی که در اختیار داشته می توانسته بهتر عمل کند.

این روزها درب شورای شهر شیراز بیش از این دوران چهارساله به روی مردم گشوده شده و تلاش اعضا بر جلب رضایت مردم بیشتر شده است!
اجازه دهید خوشبینانه بنگریم و این عمل شورا را به حساب اینکه به انتخابات نزدیک می شویم نگذاریم.اقدام شورا در چند هفته اخیر قابل تقدیر است و اعضا شورا حتما با خرد جمعی، همکاری و همدلی بیشتر و به اندازه وقتی که برای شنیدن معضلات مردم گذاشته اند می توانند تا حدودی  مشکلات مردمی را در این فرصت باقی مانده حل کنند.

طی چند هفته اخیر خبرنگار حوزه شورای شهر شیراز از اعضا شورا خواسته است تا همانطور که در نطق های پیش از دستور از سایر مجموعه ها می خواهند تا در سال اقدام و عمل گزارش کامل و دقیقی از روند اقدامات انجام شده و هزینه های صرف شده در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی ارائه دهند، مصوبات چهارمین دوره شورای شهر شیراز را نیز بطور کامل و یکجا، اجرایی و یا عدم اجرای این مصوبات و مقدار هزینه صرف شده را در اختیار اصحاب رسانه بگذارند که اعضا پارلمان شهری با وجود درخواست چندباره تاکنون از این کار امتناع کرده اند.

این درخواست در حالی است که نقد و بررسی عملکردهایی که روشن  و شفاف است در بهتر شدن روند ارائه خدمات به مردم در چندماه باقی مانده و دوره های بعدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نظرات بینندگان