کد خبر: ۱۰۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

صدای پای گرانی در بازار به گوش می رسد

با رسیدن به آخرین روزهای سال وبا آمدن رنگ وبوی بهار بازار جنب وجوش عجیبی به خود می گیرد اما این روزها صدای پای گرانی به گوش می رسد.

به گزارش شیرازه، با رسیدن به آخرین روزهای سال وبا آمدن رنگ وبوی بهار بازار جنب وجوش عجیبی به خود می گیرد اما این روزها صدای پای گرانی به گوش می رسدومردمانی که با چشمانی منتظر ودستان وجیب های خالی طول وعرض خیابان را رد می کنند تا فقط در خیابان وبازار رفت وآمد داشته باشند.

از درب هر مغازه که رد می شویم انگار با بوی بهارقیمت اجناس هم رشد می کند وبه جای سبزه عید قیمت ها رشد کرده اند  ودراین روزهای آخر سال کام مردم را تلخ کرده است.

از اجناس نامرغوب وقیمتهای سرسام آور تا برخورد بد کاسبان با مشتریان وبستن حسابهای دفتری وزدن اسامی بدهکاران در پشت مغازه ها حال وهوای این روزهای بازار شهر وروستا است.

اگر در سطح بازارهای شهر تردد کنیم دیگر بازار حال وهوای شب عید راندارد ومردم برای خرید براثر بی پولی میل ورغبت نشان نمی دهند واز کنار مغازه ها ارام وبی صدا گذر می کنند وفقط وفقط تماشاچیانی هستند که با افسوس نظاره گر اجناس وقیمت ها هستند.

در گذشته خرید خیلی بهتر بود اما دراین ایام همه فقط نقد خرید وفروش دارند وبا این اوصاف سروصدای مردم هم در امده.

گرانی برای برخی از اقشار غیر قابل تحمل است و اکثر مردم امسال خرید ندارند و اگر هم هستند به صورت نقدی نیست؛ حال باید دید در چند روز آینده این بازار باز هم سیر صعودی خود همچنان ادامه میدها وتاخت وتاز گرانی تا کی ادامه خواهد داشت.

منبع:مارگون
8/

برچسب ها: گرانی ، سپیدان ، سال نو ، اقتصاد
نظرات بینندگان