کد خبر: ۱۰۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

انجمن‌های هنری گراش نمایندگان خود را شناختند

به منظور انتخاب نمایندگان انجمن‌های هنری شهرستان در شورای سیاست‌گذاری استان فارس و همچنین شناخت روسای انجمن ها، انتخابات انجمن‌های هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی در فضایی صمیمی برگزار شد.

به گزارش شیرازه، با تشکیل هیات های اجرایی و نظارت شهرستان و با لحاظ شرایط عمومی و اختصاصی رای دهندگان و پس از اعلام اسامی کاندیدای هر رشته، طبق آیین نامه ارسالی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه انتخابات مختلف با دعوت از هنرمندان حائز شرایط در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

عبدالمهدی آیینه افروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش؛اظهار داشت: هدف از برگزاری انتخابات واگذاری امور و پیگیری مشکلات و موانع راه به خود هنرمندان و ایجاد هم افزایی و استفاده از خرد جمعی هنرمندان و رساندن صدای شهرستان به مرکز استان و نعامل هرچه بیشتر بین هنرمندان و مجموعه این اداره می باشد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از انتخابات در انجمن ‌های مختلف هنری به عنوان پدیده میمون و مبارک یاد کرد و برای منتخبین و هنرمندان آرزوی تعالی هنر این دیار را نمود.

پس از برگزاری سه انتخابات در تاریخ های اعلام شده از طرف استان، آقای علی فخری در انجمن هنرهای نمایشی به عنوان نفر اصلی و محمدعلی شامحمدی بعنوان علی‌البدل اول ،همچنین آقایان اسدالله آهنی بعنوان نفر اصلی و علی افشار علی‌البدل اول در حوزه هنرهای تجسمی و در انجمن موسیقی با عنایت به برابری رای آقایان ابوالحسن حسینی و مجید رایگان و توافق فی مابین آقای ابوالحسن حسینی بعنوان نفر اصلی و مجید رایگان بعنوان علی‌البدل اول جهت شورای سیاست‌گذاری استان فارس انتخاب شدند.

همچنین طی حکمی از طرف رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش آقای جواد آب افکن به عنوان نماینده این اداره در شورای سیاست‌گذاری فیلم و عکس و پویانمایی استان فارس منصوب شدند.


منبع: گراش نما
29/
نظرات بینندگان