کد خبر: ۱۰۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

کی‌روش فردا بازمی‌گردد؛ ادامه تمرینات تیم ملی برای دیدار با قطر در زمین ۶۰ متری!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی تیم ملی این تیم به منظور دیدار با قطر و چین فردا به کشورمان بازخواهد گشت.

به گزارش شیرازه، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و از هفته‌های ششم و هفتم این رقابت‌ها سوم و هشتم فروردین ماه سال آینده به ترتیب به مصاف تیم‌های قطر و چین خواهد رفت.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور در روسیه و تماشای دیدار روستوف و منچستریونایتد قرار است فردا به کشورمان بازگردد. البته کی‌روش به احتمال فراوان سه‌شنبه برای افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) راهی مشهد مقدس خواهد شد.

بر همین اساس تیم ملی فوتبال ایران قرار است به زودی و به احتمال زیاد از تاریخ 26 اسفندماه تمرینات خود را برای انجام این 2 دیدار آغاز خواهد کرد و نکته قابل توجه اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی نیز در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می‌شود؛ زمینی که در مصاحبه‌های کی‌روش با رسانه‌های خارجی با نام زمین 60 متری مورد انتقاد سرمربی تیم ملی قرار گرفته بود.

در همین راستا برخی از لژیونرهایی که لیگ کشورهایشان تعطیل شده است امروز با حضور در کمپ تیم‌های ملی کار خود را آغاز کرده اما لیست اصلی تیم ملی برای دیدار تدارکاتی با عراق در تاریخ 28 اسفند در تهران و همچنین دو دیدار قطر و چین قرار است بعد از رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از سوی کادر فنی اعلام شود.

نکته پایانی اینکه برخی از لژیونرها مانند مسعود شجاعی، سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون و ... برای همراهی تیم ملی مقابل قطر مستقیم از کشورهایی که در آن شاغل هستند راهی دوحه شده و سپس بعد از این دیدار همراه با تیم ملی فوتبال به ایران باز خواهند گشت.

منبع: فارس

نظرات بینندگان