کد خبر: ۱۰۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

استقرار 190 ايستگاه نوروزي پليس در فارس در ایام نوروز

فرمانده انتظامي استان گفت: در ايام تعطيلات نوروز، 190 ايستگاه نوروزي در استان براي پاسخگويي لازم و مطلوب به نياز مسافران برپا خواهد شد.
به گزارش شیرازه، سردار احمد علي گودرزي در نشست خبري با اصحاب رسانه، در خصوص اقدامات پليس فارس در ايام نوروز، بيان كرد: اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 96 در تمامی معابر برون شهری استان از تاریخ 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردين ادامه خواهد داشت.
وي افزود: بيش از 15 هزار نيرو اعم از نيروي انتظامي و ساير دستگاه هاي دولتي در استان وظيفه خدمات رسانی  به مسافران نوروزي را برعهده خواهند داشت و در اين راستا 190 ايستگاه نوروزي توسط پليس براي پاسخگويي به نياز مسافران برپا خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در اين ايام بيش از 700 گشت خودرويي، 400 گشت موتورسوار و 300 گشت پياده برای پیشگیری و پوشش دادن خیابان ها و محلات به منظور جلوگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت راه اندازي شده است.
سردار گودرزي در خصوص اقدامات فرهنگي و آموزشي پليس افزود: در اين رابطه معاونت اجتماعي استان اقدام به تهيه 700 هزار بروشور هشدارهاي پليسي، تهيه و چاپ 1500 جلد كتابچه اصول شهروندي، پخش تيزرهاي آموزشي و هشداري پليسي و تهيه 170 هزار نقشه استان به همراه هشدارهاي پليسي جهت ميهمانان نوروزي كرده است.
وي استفاده از بالگرد در خصوص برقراری گشت هوايي، اعزام و فعال كردن گشت هاي محسوس و نامحسوس پليس راهور و پليس راه، پاسخ گویی شبانه روزی کلانتری ها و پاسگاه ها به درخواست ها و شکایات مردمی، هماهنگي هاي لازم با دستگاه هاي اثر بخش در ترافيك، استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری و همیاران پلیس، تقويت نگهبان محلات بمنظور افزایش ضریب امنیتی و بخصوص پیشگیری از وقوع سرقت در ایام تعطیلات نوروز، ارائه خدمات مشاوره و مددكاري در بوستان ها، تفرجگاه ها و مكان هاي اسكان مسافران نوروزي را از جمله اقدامات ديگر پليس استان در ايام نوروز عنوان كرد.

منبع: پایگاه پلیس
نظرات بینندگان