کد خبر: ۱۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

عقربه های ساعت «گل شیراز» در نوروز 96 به حرکت در می آید

معاون عمرانی شهردار شیراز با اشاره به احیای ساعت گل شیراز همانند شکل گذشته گفت: عقربه‌های این ساعت قدیمی پس از بیش از یک دهه توقف، نوروز ۹۶ به حرکت در می‌آید.
به گزارش شیرازه، آرش فرج‌زاده معاون عمرانی شهردار شیراز گفت: در حال حاضر عملیات تکمیلی احیای ساعت قدیمی گل شیراز در میدان امام حسین(ع) و در مکان قبلی خود در حال انجام است.

عقربه های ساعت «گل شیراز» در نوروز 96 به حرکت در می آید 
فرج‌زاده افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ساعت گل شیراز همانند قبل با گل‌های زیبا آراسته می‌شود تا در میدان امام حسین(ع) شهر همانند گذشته خودنمایی کرده و عقربه‌های آن نیز با ساعت رسمی کشور می‌چرخد.
 
وی ادامه داد: به مناسبت آغاز سال جدید تمام کارگاه قطارشهری شیراز در میدان امام حسین(ع) از روی سطح جمع‌آوری و آسفالت میدان نیز تکمیل می‌شود.
 
فرج‌زاده بیان کرد: همچنین عملیات عمرانی در چهارراه زند نیز به عنوان یکی از مراکز پرتردد شهر شیراز توسط سازمان عمران شهرداری در حال پایان یافتن بوده و تا پایان امسال نیز تمام فعالیت‌های عمرانی در این محدوده جمع‌آوری می‌شود.
 
معاون عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: فعالیت‌های طرح‌های عمرانی شیراز در ایام نوروز یک تعطیلی کوتاه مدت 72 ساعته دارد و دوباره فعال می‌شود.
نظرات بینندگان