کد خبر: ۱۰۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

روحانی كاندیدای اصلاح‌طلبان شد/ دیدار فراکسیون امید با رئیس دولت

عارف درباره نامزد «پوششی» اصلاحات گفت: بی‌شک ما نمی‌توانیم هیچ فردی را از نامزد شدن در انتخابات بازداریم، چرا که حتی نزدیک‌ترین دوستان ما هم اگر خود را صالح و توانمند بدانند کاندیدا می‌شوند.
 به گزارش شیرازه، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کاندیدای مورد حمایت خود را در انتخابات 96 ریاست جمهوری معرفی کردند.

جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر یکشنبه به ریاست محمدرضا عارف و با حضور رسانه های همسو برگزار شد.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در این نشست گفت: چندین ماه ارزیابی و آسیب‌شناسی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری در دستور کار قرار گرفت و ادامه کار این شورا برای راهبردی جریان اصلاحات به تصویب رسید.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: با تحلیل دولت روحانی به این نتیجه رسیدیم که از ادامه فعالیت دولت یازدهم حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو ماهه گذشته، ابتدا در هیات‌رئیسه شورای عالی با آقای روحانی دیدار و بحث‌های خوبی داشتیم و بعد با نماینده یا نمایندگان ایشان دیدار داشتیم و در نهایت کمیته سه نفره از شورا مامور شد با نمایندگان روحانی بحث و در مورد اشتراکات به نقطه اشتراک برسیم.

عارف گفت: یکشنبه شب جلسه فوق‌العاده شورای عالی را داشتیم و در هفته گذشته بحث نامزد جریان اصلاحات مطرح بود اما ابهاماتی وجود داشت تا در این جلسه این مباحث بررسی شود.

وی اظهار داشت: در جلسه امروز همه اعضا حضور داشتند که همه نقطه نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت رای‌گیری به‌عمل آمد که آقای روحانی به اتفاق آرا نامزد جریان اصلاحات شد.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: فراکسیون امید،‌ دوشنبه 23 اسفند با‌ آقای روحانی جلسه خواهد داشت و بعدازظهر هم جلسه شورای استان‌ها را خواهیم داشت تا درباره چگونگی فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۹۶ تصمیم‌گیری کنیم هرچند که تا زمان تبلیغات قانونی کاری نخواهیم کرد اما زمینه‌ها را ایجاد خواهیم کرد.

وی درباره نامزد «پوششی» جریان اصلاحات عنوان داشت: بی‌شک ما نمی‌توانیم هیچ فردی را از نامزد شدن در انتخابات بازداریم، چرا که حتی نزدیک‌ترین دوستان ما هم اگر خود را صالح و توانمند بدانند کاندیدا می‌شوند.

عارف گفت: عده‌ای از دوستان نظرشان این است که ما نباید کاندیدا داشته باشیم،‌ اما در مقابل گروهی دیگر می‌گویند که جریان اصلاحات بزرگ است و ما باید چهره‌ معرفی کنیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان