کد خبر: ۱۰۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

حضور بانوان ژیمناستیک کار نورآبادی برای اولین بار در مسابقات استانی

دختران ژیمناستیک کار شهرستان ممسنی برای اولین بار در طول تاریخ ژیمناستیک شهرستان ممسنی در مسابقات قهرمانی آموزشگاه های استان فارس شرکت کردند.

به گزارش شیرازه، پوریا مرادی رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان ممسنی در این باره به خبرنگار ما گفت:  با تعامل خیلی خوبی که بین واحد تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و هیأت ژیمناستیک شهرستان ممسنی وجود دارد توانستیم دختران ژیمناستیک کار شهرستان ممسنی را با حمایت کامل اداره آموزش و پرورش به مسابقات مرحله استانی آموزشگاه های فارس اعزام کنیم که این امر در طول تاریخ ورزش ژیمناستیک شهرستان ممسنی بی نظیر بود.

وی افزود: باید حضور دخترانمان  در این سطح از مسابقات را به فال نیک گرفت و این دختران که نماینده تمامی بانوان شهرستان در این رشته پایه ،ظریف  و سخت بوده اند را مسئولان شهرستانی قدردانی نمایند زیرا که این مهم برای اولین بار در شهرستان ما رخ داده است و قطعا با حمایت مسئولین، بانوان شهرستان ما نیز بیشتر از پیش به ورزش روی خواهند آورد و این امر  شادابی،تندرستی و آثار مفید اجتماعی و فرهنگی را بر مردم شریف و فهیم شهرستان ممسنی خواهد گذاشت.


مرادی در خصوص عملکرد این بانوان گفت: باید منطقی فکر کنیم و نباید با اولین حضور انتظار مدال داشت و هر آنچه که ما دنبال آن بودیم را از لحاظ فنی و نتیجه ای کسب کردیم و از تیم اعزامی کاملا راضی هستیم. 

نگین زارع خفری از آموزشگاه شهید عباس نجفی و  یگانه شفیعی از آموزشگاه فدک دو بانوای اعزامی از ممسنی بودند و مربی تیم سعیده مینایی از معلمین ورزش مدارس شهرستان است.

ژیمناستیک ممسنی

امیدوارم با حمایت و همکاری تمامی مسئولین شهرستانی زمینه حضور بانوان در عرصه های ورزشی فراهم شود تا شهرستانی سالم در ابعاد گوناگون(جسمی، روحی، روانی) داشته باشیم.


منبع: نورآنلاین

نظرات بینندگان