کد خبر: ۱۰۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

همایش ملی ریحانه النبی در شهرستان مُهـر برگزار می شود

هم‌زمان با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها همایش ملی ریحانه النبی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، وزیر ارشاد اسلامی و برخی از چهره‌های فرهنگی، علمی استان و کشور و اندیشمندان خارجی برخی از قاریان بین‌المللی، شاعران و نویسندگان مطرح کشور از فردا سه‌شنبه در محل سالن اجتماعات پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهـر برگزار می‌شود.

به گزارش  شیرازه، تیمور قاسمی دبیر منطقه‌ای همایش ملی ریحانه النبی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: هم‌زمان با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها همایش ملی ریحانه النبی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، وزیر ارشاد اسلامی و برخی از چهره‌های فرهنگی، علمی استان و کشور و اندیشمندان خارجی برخی از قاریان بین‌المللی، شاعران و نویسندگان مطرح کشور امروز دوشنبه در محل سالن اجتماعات پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهـر برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: این همایش با بزرگداشت سفیران قرانی فردا "سه‌شنبه" صبح در محل سالن اجتماعات پالایشگاه گاز  پارسیان برگزار می‌شود.


وی یادآور شد: این همایش در روز 24 اسفندماه جایزه ریحانه النبی با حضور شاعران و نویسندگان برگزار خواهد شد و در روز 25 و 26 اسفندماه نیز همایش ملی ریحانه النبی (با عنوان قران و عترت) از منظر اسلام شناسان ایران و جهان با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی و بیش از 400 نفر از شخصیت‌های ملی، مذهبی، علمی کشور در محل سالن اجتماعات پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر برگزار می‌شود.


قاسمی خاطرنشان کرد: 2 برنامه جانبی این همایش برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و صنایع‌دستی و جشن‌های مردمی کوثر است که از امشب تا پایان روز 29 اسفندماه در محل سالن ورزشی شهدای دولت‌شهر مهر و مرکز اسلامی فاطمیه این شهر برگزار می‌شود.


منبع: عصر مُهـر

27/

نظرات بینندگان