کد خبر: ۱۰۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی در شیراز می سازد

در آستانه بهار و میلاد پربرکت حضرت زهرا(ص) عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۴۰۰ تخت‌خوابی محمد رسول الله(ص) شیراز به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپرده شد.
به گزارش شیرازه، با حضور مسوولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت بیمارستان جدیدی در شیراز با عنوان بیمارستان 1400 تختخوابی محمد رسول الله(ص) در بلوار حسینی الهاشمی منعقد شد.

محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این باره گفت: با همت استاندار فارس، شورای اسلامی و دیگر مسئولان زمینی در بلوار حسینی الهاشمی به ساخت این بیمارستان اختصاص یافت و امروز با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تفاهم‌نامه ساخت این بیمارستان به امضا رسید.

وی این اقدام را حاصل تفاهم قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان‌های بزرگ در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: پیش از این پروژه ساخت این بیمارستان به نمایندگانی از کره سپرده شده بود که با توجه به پایان مهلت قرارداد پیشین و تحقق نیافتن این امر، از توان نیروهای داخلی استفاده شد.

ایمانیه از پیش‌بینی ساخت این بیمارستان در مدت سه سال آینده خبر داد و گفت: برای هر تخت بیمارستانی به طور متوسط، پانصد میلیون تومان اعتبار نیاز است که در این بیمارستان جدید، هزینه هزار تخت را وزارت بهداشت و دانشگاه تقبل کرده و چهارصد تخت نیز با همت نیکوکاران سلامت تامین می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان