کد خبر: ۱۰۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
محرمانه های انتخاباتی؛

خیز بلند سرمایه داران سودجو برای تصاحب 7 کرسی شورای شهر کازرون

برنامه ریزی دقیق برای یک جنگ روانی بزرگ، تبلیغات گسترده، ائتلاف های سودجویانه بزودی توسط افرادی رخ نمایان خواهد کرد که در این شهر کوچک افتضاحات بزرگی به وجود آورده اند و حالا نیز با یک خیز بزرگ برنامه شومی را برای شهرسبز کازرون در سر می پرورانند.

به گزارش شیرازه، با نزدیک شدن به انتخابات 96 ، جریان های سیاسی بزرگ و کوچک در حال برنامه ریزی برای حضور در این رقابت بزرگ هستند.

تعیین لیست های مختلف در کازرون، ائتلاف ها، مهره چینی ها بر مسند امور و موارد متعدد دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا شاید از این منظر که لازم است انتخابات پرشورتر برگزار شود طبیعی به نظر برسد .

این درحالی است که سودجویان هم مترصد فرصتی هستند تا به هر طریق  وارد این کارزار سیاسی  شوند و بهره اقتصادی ببرند.

اگرچه در سالهای قبل وجود داشته است که برخی سرمایه داران اقداماتی اینچنینی در شهرستان کازرون، با هدف قبلی و برنامه ریزی فرصت طلبانه انجام داده باشند اما این موضوع در این انتخابات بسیار پیچیده تر شده است.

به عنوان مثال در ایام انتخابات ریاست جمهوری دور قبل، فردی که قبلا در کازرون پرونده جعل اسکناس داشت و سالها به بوشهر متواری میشود، در اقدامی سعی میکند تا با نزدیک شدن به همه ی ستادهای انتخاباتی کاندیداها ، با پرداخت اندک پولی، فرصتی برای نفوذ خود به ستادهای مختلف به وجود آورد و تا انجا که بررسی شد تنها ستادی که قاطعانه با این مدل سودجویانه برخوردکرد، ستاد مردمی  سعید جلیلی بود که عده ای جوان با گرفتن تسهیلات بانکی و پرداخت اقساط ان از جیب شخصی سعی کردند مانع نفوذ این فرد شوند.

در همه ی سالهای گذشته،  نیاز ستادهای انتخاباتی کوچک و بزرگ، برای حضور در لشکرکشی های انتخاباتی، تبلیغات پرزرق و برق و حفظ طرفدار با توزیع وعده های غذایی و هدیه های تبلیغاتی زمینه ورود این سودجویان را به  ستادهای تبلیغاتی نامزدها باز کرده است.

اما این بار در کازرون دندانهایی برای شورای شهر تیز شده است که بوی تعفن زمین خواری و فسادهای مالی کوچک وبزرگ می دهندکه البته برای شورای شهری که وظیفه نظارت بر پول های کلان شهرداری کازرون را در اختیار دارد نیز این موضوع نیز در انتظار نیست.

برنامه ریزی دقیق برای یک جنگ روانی بزرگ، تبلیغات گسترده، ائتلاف های سودجویانه بزودی توسط افرادی رخ نمایان خواهد کرد که در این شهر کوچک افتضاحات بزرگی به وجود آورده اند و حالا نیز با یک خیز بزرگ برنامه شومی را برای شهرسبز کازرون در سر می پرورانند.

استفاده از گروههای مختلف مثل به میدان آوردن گروه‌های محیط زیستی، گردشگری و حتی به میان آوردن برخی خیریه ها بخشی از این برنامه بسیار بزرگ است که می خواهد کرسی هفت نفره شورای شهر کازرون را تصاحب کند تا شاید بتواند با بکارگیری شهرداری ضعیف و مطیع ، به اهداف شوم خود که همان اختلاس و فساد است به راحتی دست پیدا کند.

اما مطمئنا مردم عزیز کازرون که از حضور مسئولان ناکارآمد، وزرای میلیاردی، شورای شهری ضعیف با شائبه های مالی مختلف ، حقوق های نجومی به ستوه آمده اند و این بار اقدامی خواهند کرد که شیرینی ان بیش از 4 سال زیرزبانشان مزده کند.

این سایت خبری بزودی محتوای برخی از جلسات و ریز برنامه این سودجویان منتشر خواهد کرد.

منبع: کازرون خبر

96/23/

نظرات بینندگان