کد خبر: ۱۰۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

دشمن به دنبال تهی کردن ذهن جوانان از مبانی دین اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن به دنبال تهی کردن ذهن جوانان از مبانی دین اسلام است.
به گزارش شیرازه، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی انقلابیون جوان فارس در سومین گردهمایی هزار نفری انقلابیون جوان استان فارس که در شلمچه برگزار شد گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس راه صد ساله را در یک شب طی نکرده بلکه یک ساعته طی و عروج کردند.

غیب پرور با بیان اینکه دشمن امروز ما از صدام به مراتب بدتر و خطرناک‌تر است، گفت: امروز دشمن به دنبال تهی کردن جوانان از دین اسلام است از این رو باید مراقب بود که دین را از ما نگیرند.

وی با بیان اینکه درک صحیح از موقعیت، فهم دقیق و بصیرت عمیق یک ویژگی ناب بود که جوان‌های دفاع مقدس را به این نقطه رساند، افزود: در دوران دفاع مقدس پول، درجه، ماشین، باغ، خانه و غیره نمی دادند بلکه هزاران رزمنده فهمیدند برای چه آمدند.

غیب پرور ادامه داد: شما به عنوان جوان مومن انقلابی که عنوان بسیار شایسته‌ای دارید باید این کلمه را به معنای واقعی درک کنید، جوان‌های دفاع مقدس با اوج مظلومیت مردانه ایستادند و دفاع مقدس بصیرت یک ملت مظلوم در زمانی بود که دشمنی‌ها به اوج خودش رسیده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دشمن امروز ما از صدام به مراتب بدتر و خطرناک‌تر است و شدیدتر عمل می‌کند. امروز دشمن به دنبال تهی کردن جوانان از دین اسلام است از این رو باید مراقب بود که دین را از ما نگیرند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان