کد خبر: ۱۰۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس:

جبهه مقاومت بر پایه مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفته است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس با بیان این‌که جبهه مقاومت بر پایه مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفته است گفت: امروز مدافعان حرم که رهروان حقیقی شهدا هستند حماسه‌هایی را رقم می‌زنند که نمونه آن‌ها را تنها در دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده صبح امروز در آئین گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس در زرقان بابیان اینکه دفاع مقدس عرصه‌ای برای حماسه‌آفرینی بهترین و پاک‌ترین جوانان کشور بود، که جبهه مقاومت بر پایه مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفته است اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از سلحشوری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و عامل اصلی پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بهترین عرصه و فرصت برای تربیت انسان‌های مؤمن و مخلص و مبنای تعریف روحیه جهادی برای مدیریت عرصه‌های سخت بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس بابیان اینکه پس از دفاع مقدس تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی بر هجوم فرهنگی به جامعه ایران معطوف شده است، گفت: بسیاری از معضلات اخلاقی و اجتماعی امروز به دلیل کمرنگ شدن فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.

وی در حاشیه برگزاری این آئین به خبرنگاران بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس رسالت اصلی رزمندگان پیشکسوت و مسؤولان فرهنگی کشور است.

حاجی‌زاده بابیان اینکه راهیان نور راه‌حل مؤثر ترویج فرهنگ شهادت و مقابله با جنگ نرم فرهنگی است، تصریح کرد: 52 هزار دانش‌آموز و دانشجوی استان فارس که بسیاری از آن‌ها مدیران آینده کشور هستند در سال جاری و ایام نوروز به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: مسؤولان کشور ضمن حمایت از حرکت فرهنگی راهیان نور، خاطرات شفاهی رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دفاع مقدس و هم‌رزمان شهدا را مستند کنند تا حقیقت دفاع مقدس بدون تحریف و خدشه برای نسل‌های آینده ثبت شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک نقطه عطف در تاریخ ایران و مایۀ افتخار برای ملتی است که بهترین جوانان آن با گذشتن از جان خویشتن در مقابل دشمنی که از حمایت جهانی برخوردار بود از کشور خود دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت تنها راه مقابله با تهدیدات استکبار جهانی است، اضافه کرد: تجربه و عملکرد استکبار جهانی نشان می‌دهد آنان هیچ‌گاه از توطئه علیه ملت ایران دست برنخواهند داشت و از راهبردهای مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه انقلاب اسلامی محور جبهه مقاومت و نبرد علیه استکبار جهانی است، گفت: امروز مدافعان حرم که رهروان حقیقی شهدا هستند در مقابل تروریست‌های تکفیری ایستادگی می‌کنند و حماسه‌هایی را رقم می‌زنند که نمونه آن‌ها را تنها در دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه آنچه امروز به‌عنوان جبهه مقاومت در منطقه می‌بینیم بر پایه مبانی انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس شکل‌ گرفته است خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر شهادت مگر با خودسازی معنوی، اُنس الهی، اطاعت از ولایت‌فقیه و عمل به توصیه‌های شهدا ممکن نیست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید همتی پس از 30 سال به زادگاهش زرقان، گفت: بی‌شک پدر و مادر مؤثرترین افراد در تربیت شهدا  هستند که در اجر عظیم آنان در پیشگاه خداوند سهیم خواهند بود.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان