کد خبر: ۱۰۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

فعالیت داروخانه های استان فارس در ایام نوروز

بیش از 500 داروخانه در ایام نوروز به متقاضیان خدمات ارائه می کنند.
فعالیت داروخانه های فارس در ایام نوروزبه گزارش شیرازه، فلاحتی دبیرستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعالیت بیش از 500 داروخانه در ایام نوروز افزود: 486 داروخانه روزانه و 40 داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز به مردم خدمات ارائه می کنند.

وی ادمه داد: شماره‌ تلفن‌های 1819 برای پاسخگویی به مباحث درمانی و 190 نیز برای پاسخگویی به مباحث بهداشتی و دارویی اختصاص یافته و شبانه‌روز پاسخگوی مردم هستند

فلاحتی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شهرستان‌های کازرون، داراب، نی‌ریز، لامرد، فیروزآباد، شیراز، مرودشت و آباده به عنوان قطب‌های پزشکی برای برنامه‌های نظارتی و هماهنگی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های همجوار مشخص شده اند .

فرشاد فلاحتی افزود: در تعطیلات نوروز 96 ، در سراسر شهرستان‌های استان فارس با همکاری بخش دولتی و خصوصی 34 بیمارستان در شیراز، 27 دندانپزشکی، 161 آزمایشگاه،112 رادیولوژی، 117 درمانگاه و 35 بخش دیالیز به ارائه خدمات درمانی می‌پردازند.

 دبیرستاد نوروزی معاونت درمان علوم پزشکی شیراز بیان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بهمن‌ امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پایان تعطیلات خدمات خود را به مردم استان فارس و مسافران نوروزی ارائه می‌دهد.
نظرات بینندگان