کد خبر: ۱۰۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
سیمای فارس به استقبال انتخابات 96 می رود؛

از «تاریخچه انتخابات فارس، روی خط خبر» تا ویژه برنامه «فارس، فردا، انتخاب»

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت:برنامه " فارس، فردا، انتخاب" با موضوع انتخابات 29 اردیبهشت 96 به مدت 25 دقیقه در صدای مرکز فارس تهیه شده است که هر پنجشنبه ساعت 16 پخش می شود.
از «تاریخچه انتخابات فارس، روی خط خبر» تا ویژه برنامه «فارس، فردا، انتخاب»
به گزارش شیرازه، مدیرکل صدا وسیمای فارس با تاکید براهمیت شورای های شهر و روستا و در پیش بودن دوازدهمین انتخابات دوره شوراهای اسلامی گفت: برنامه تلویزیونی "میزگرد هفته" به بررسی جایگاه شوراهای شهر و استان و نقش آنها در پیش رفت و توسعه کشور می پردازد. کارشناسان حوزه و دانشگاه و فعالان سیاسی درمیزگرد هفته با ارائه مباحث مختلف  کارشناسی و ادبی ابعاد مختلف این موضوع، بینندگان و شنوندگان رادیو و تلویزیون را در باره انتخابات پیش رو بیش از پیش مطلع خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد:برنامه " فارس، فردا، انتخاب" با موضوع  انتخابات 29 اردیبهشت 96 به مدت 25 دقیقه در صدای مرکز فارس تهیه شده است که هر پنجشنبه ساعت 16  پخش می شود.
سهرابی تاریخچه انتخابات در استان فارس، روی خط خبر و آخرین اخبار انتخابات، بخش کارشناسی با حضور اساتید دانشگاه در رشته علوم سیاسی، بخش میکروفن آزاد وسفر به شهرستان ها را از بخش های عمده این برنامه بیان کرد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: در این برنامه یک فضای اطلاع رسانی و اجتماعی در باره انتخابات ایجاد و میزان آمادگی مردم و مسئولان برای انتخابات 29 اردیبهشت را بازگو می کند.

میزگرد ویژه انتخابات با عنوان" شکوه همدلی" با موضوع نقش و کارکرد انتخابات و اهمیت مشارکت و همبستگی منطقه ای و ملی و...  برنامه دیگری است که هر پنجشنبه ساعت 20 و تکرار آن جمعه ها ساعت 17 از سیمای فارس پخش می شود.

سهرابی با اشاره  به نقش خبر و اطلاع رسانی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 گفت: مسئولیت دبیری ستاد انتخابات مرکز بر عهده معاونت خبر است که ارائه تحلیل انتخاباتی به صورت مستمر و هفتگی به معاون سیاسی، برگزاری هفتگی جلسات انتخابات مرکز و تهیه صورت جلسات و ارسال به دبیرخانه انتخاباتی معاونت امور استان ها، رصد و انعکاس اخبار انتخاباتی در باره انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، انتشار اخبار انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در خبرگزاری صدا و سیما و بهره مندی از فضای مجازی از جمله وظایف خطیر این معاونت در امر انتخابات می باشد.

نظرات بینندگان