کد خبر: ۱۰۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
شهردار شیراز خبر داد:

تحویل سال در شیراز به وقت ساعت گل

شهردار شیراز، با ابراز خرسندی از بازگشت نماد ساعت گل و بازسازی این نماد در شیراز، گفت: طی 2 روز آینده اقدامات نهایی برای آماده سازی این نماد خاطره انگیز، انجام خواهد شد.
به گزارش شیرازه، المان ساعت گل، یکی از زیباترین و معروفترین المان های ایران محسوب می شد؛ نمادی که پس زمینه بسیاری از عکس های تاریخی شهروندان و مسافران شیراز را شامل می شود. المانی که بار دیگر احیاء شده و امسال زمان تحویل سال در شیراز به ساعت گل انجام خواهد شد.

شهردار شیراز در گفت و گو با ایسنا، با ابراز خرسندی از بازگشت نماد ساعت گل و بازسازی این نماد در شیراز، گفت: طی 2 روز آینده اقدامات نهایی برای آماده سازی این نماد خاطره انگیز، انجام خواهد شد.

علی رضا پاکفطرت افزود: شهر شیراز امسال هم همانند سالهای گذشته آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی را دارد؛ اگرچه شهرداری با هدف زیباسازی شهر در ایام نوروز و ایجاد فضای مطلوب بصری برای شهروندان، اقدامات خود را انجام می دهد.

وی با تاکید براینکه عملیات آسفالت معابر در محدوده های مورد نیاز انجام شده است، گفت: میدان امام حسین(ع) که به دلیل انجام اقدامات عمرانی مسدود بود، قبل از سال نو بازگشایی خواهد شد.

پاکفطرت از پیش بینی اقداماتی برای رفاه حال مسافران نوروزی خبر داد و گفت: اگرچه با برپایی چادر به عنوان مکانی برای اسکان مسافر موافق نیستم اما 5 کمپ و تعدادی از بوستانها برای مسافرانی که قصد اقامت در چادرهای مسافرتی دارند آماده شده است.

شهردار شیراز با یادآوری اینکه شهر برای زمان بارندگی نیز آماده است، گفت: مکان های مسقفی مانند فضاهای ورزشی، حسینه ها و ... برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش بینی کرده ایم که البته علاوه بر امکانات شهرداری از توان ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سایر دستگاه در صورت نیاز بهره می بریم.
نظرات بینندگان