کد خبر: ۱۰۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

راه‌اندازی قطار فوق‌العاده در خط تهران- شیراز

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در روزهای پایانی سال برای متقاضیان سفر به شیراز و بالعکس قطار فوق‌العاده راه‌اندازی کرد.
به گزارش شیرازه، روابط عمومی رجا اعلام کرد: قطار فوق‌العاده تهران- شیراز چهار تخت درجه یک پارسی و پلور در تاریخ های 27 و 29 اسفند ماه 1395 از تهران حرکت کرده و در تاریخ‌های 28 و 30 اسفند به تهران مراجعت خواهد کرد.

بلیت این قطار همچنین سایر ظرفيت‌هاي باقی مانده در مسیرها و تاریخ‌های مختلف از طريق سامانه‌های فروش اين شركت (سايت www.raja.ir، نمايندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش برای سیستم‌های اندروید، سامانه  1539) در دسترس بوده و هموطنان گرامی می‌توانند بلیت مورد نظر خود را خریداری کنند.

سفرهاي نوروزي با قطارهاي رجا از 25 اسفند 1395 آغاز شده و در تاريخ 15 فروردين 1396 خاتمه مي‌يابد، ضمن این که شركت رجا براي سفرهاي نوروز سال جاري، در برخي از تاريخ‌ها و قطارها در مسيرهاي مختلف تخفيفاتي را نيز اعمال كرده است.

هموطنان برای آگاهی از موجودی بليت، برنامه حركت قطارها، بهای بليت، تخفیفات و تسهیلات و ... علاوه بر تماس با سامانه‌ ارتباط با مشتريان اين شركت از طريق تلفن‌های 1539 (تهران) و 88347073 -021 (شهرستان‌ها)، مي‌توانند به سايت رجا نيز مراجعه كنند.

گفتنی است راه‌آهن شیراز از برنامه‌های دولت قبل در حوزه ریلی است که آرزوی دیرینه مردم استان فارس را برای ملحق شدن به شبکه راه‌آهن کشور تحقق بخشید. در آن ایام طعنه‌های بسیاری به این اقدام از سوی منتقدان دولت قبلی صورت گرفت اما اکنون با گذشت چهار سال از دولت یازدهم، مردم فارس می‌توانند از امکانات این طرح در آستانه نوروز بهره‌مند شوند.

متأسفانه در حالی دولت یازدهم در چهار سال گذشته توجه بسیاری را به حمل‌و‌نقل هوایی اختصاص داده که توسعه حمل‌و‌نقل ریلی با توجه به هزینه‌های پایین‌تر برای عموم مردم و امنیت بسیار بالاتر، نیاز به توجه بیشتر دارد.
منبع: ایسنا

نظرات بینندگان