کد خبر: ۱۰۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

صعود برق جدید شیراز به رده دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ دو کشور

برق جدید شیراز موفق شد در هفته دوم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم داماش گیلان را در خانه اش شکست دهد.
به گزارش شیرازه از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات داماش گیلان در خانه از برق نوین شیراز پذیرایی می کرد که در پایان این  شیرازی ها بودند که موفق شدند داماش را در ورزشگاه عضدی رشت با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و به رده دوم جدول صعود کنند.

 

بازیکنان داماش گیلان:

  مجتبی فرهادی ،  کنعان طاهرنژاد ،  محمد مختاری (c)، آزاد جعفرزاده ،  محمد همرنگ ،  مسعود روزبهانی،  هادی سهرابی،  مجید هوتن،  حامد اکبری پور ،حسن رمضانی و امین متوسل زاده

سرمربی:هادی طباطبایی 

بازیکنان برق نوین شیراز:

مسلم حق شناس-مجید بهروزی-احمد نصیری-رضا فیروز زاده-صادق رضایی-سعید مرتضوی-قاسم رضایی-مهرداد علیزاده-صادق کرمی-رسول بهاروندی-وحید شاکر

مربی:وحید مرادی


دقایق ابتدایی بازی داماش گیلان با حمایت تماشاگرانش تیم برق نوین را تحت فشار قرار داد اما رفته رفته برقی ها خود را به خوبی در زمین پیدا کردند و بر بازی مسلط شدند تا سعید مرتضوی دقیقه35گل پیروزی بخش برق نوین را درون دروازه داماش گیلان کند با این گل ورزشگاه عضدی رشت برای دقایقی غرق در سکوت شد.

از نکات جالب توجه این بازی حضور رئیس هیات فوتبال فارس در اردوی برق نوین بود که به نوعی عزم شیرازی ها را برای صعود به لیگ یک نشان می دهد.

 

برق نوین شیراز با این پیروزی3امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و در دیدار بعدی خود در خانه از شهرداری ماهشهر پذیرایی می کند.


 
برچسب ها: شیرازه ، برق شیراز ، ورزش
نظرات بینندگان