کد خبر: ۱۰۷۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

سامانه 1819 پل ارتباطی برای بیان مشکلات مردمی در حوزه خدمات درمانی

عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استان فارسی ها می توانند از طریق سامانه تلفنی 1819 پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص خدمات درمانی، به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.
سامانه 1819 پل ارتباطی برای بیان مشکلات مردمی در حوزه خدمات درمانیبه گزارش شیرازه، نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی 96 گفت: مردم می توانند از طریق سامانه تلفنی 190 مسایل، پیشنهادات، پرسش ها و شکایات خود را در خصوص مسایل بهداشت محیط، پزشک خانواده، خدمات درمانی، اورژانس و دریافت مشاوره دارویی و امور مرتبط با تامین دارو، به صورت شبانه روزی به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.

احمد رضازاده افزود: در استان فارس نیز شماره تلفن 1819 مرکز mcmc، به عنوان سامانه ای تلفنی برای طرح مسایل مربوط به خدمات مراکز درمانی، پیش بینی شده که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم فارس و مسافران نوروزی است.

وی گفت: پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی www.sums.ac.ir با راه اندازی بخش جدیدی به همین مناسبت، همگام با ستاد تسهیلات نوروزی، شهروندان و مسافران را با اصول آموزش سلامت ویژه نوروز، مانند تغذیه در نوروز، پیشگیری از مسمومیت ها و مسمومیت با مونواکسید کربن آشنا می سازد.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی 96 گفت: این دانشگاه با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی از بهمن ماه، برای تامین سلامت عمومی مردم برنامه ریزی و هماهنگی کرده و هم اکنون تمامی مراکز درمانی استان، شبکه های بهداشت و درمان، پایگاه های اورژانس، داروخانه ها، مراکز دندانپزشکی و آزمایشگاهی برای دستیابی به این هدف بسیج شده اند.  
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فاطمه زارع
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
0
برای ثبت شکایت باید از کدام قسمت وارد شد؟