کد خبر: ۱۰۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۵ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

افتتاح با حضور گسترده صندلی های خالی در لامرد

اما طبق روال پروژه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، این پروژه نیز بی حاشیه نبود، تا آنجا که مدیر کل اداره ارشاد را مجبور به توجی و عذر خواهی کند.

به گزارش شیرازه پروژه ای که در لیست کلنگ زنی های دهه مبارک فجر در خیابان شهید آوینی بود با تغییر در رویه اجرا و افتتاح آن سر از خیابان کوثر و سالن معلم درآورد تا روابط عمومی فرمانداری لامرد که مجری برنامه بود با کنایه به مطلب لامرود  ( لینک مطلب) پیرامون نمایشی بودن کلنگ زنی های اداره ارشاد در دهه فجر، این اداره و مسئولین ذیربط را از نمایشی بودن آن تبرعه کند. 


اما طبق روال پروژه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، این پروژه نیز بی حاشیه نبود، تا آنجا که مدیر کل اداره ارشاد را مجبور به توجی و عذر خواهی کند. 

اولین و مهمترین حاشیه این برنامه عدم دعوت از هنرمندان بود. در حالیکه این پروژه با حضور  دکتر مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افتتاح شد، برای دومین بار در برنامه های ارشاد هیچ دعوت رسمی از هنرمندان شهرستان نشده بود، این عدم دعوت از هنرمندان و ناهماهنگی سرپرست اداره ارشاد لامرد باعث شد تا مراسم افتتاحیه با حضور گسترده صندلی های خالی!! برگزار شود.

در این میان نکته حایز که نباید به سادگی از کنار آن گذشت نمایشی بودن این افتتاح است که بدلیل عدم رزومه کافی در مدت مدیریت بر اداره ارشاد و دادن آمارهای اشتباه به مدیر کل و فرماندار انجام گرفت. 

گفتنی است پروژه ای که به سینما شهر لامرد نام گرفت تا پیش از این ۶ فیلم در محل سالن معلم، با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش لامرد، بروی پرده رفته است. در این مراسم نیز سرور ویژه پخش فیلم نصب و راه اندازی شد که نیمی از ماه بیشتر سهم لامرد نیست و درخواست و پیگیری های آن در زمان مدیریت قبلی صورت گرفته بود.

1221948
1221946
1221951

منیع: لامـــرود
24/


برچسب ها: سینما ، لامرد ، افتتاح
نظرات بینندگان