کد خبر: ۱۰۷۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

ذوق زدگی رسانه های زنجیره ای از اختلاف نظر در «جمنا»

ذوق زدگی حامیان روحانی در حالی است که به نظر می رسد جمنا بازی جدیدی را برای مغلوب کردن حریف اصلی خود یعنی رئیس دولت یازدهم آغاز کرده و نباید تا هفته آخر اردیبهشت منتظر یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه بود.
ذوق زدگی رسانه های زنجیره ای از اختلاف نظر در «جمنا»به گزارش شیرازه، هفته گذشته با اعلام حمایت شورای سیاستگذاری اصلاحات از روحانی در انتخابات 96 و مشخص نشدن کاندیدای نهایی جمنا، روزنامه های زنجیره ای  با ذوق زدگی هر چه تمام  تیتر زدند«مانور وحدت چپ با سمفونی تفرقه راست»؛ سایت های نزدیک به روحانی هم از اختلاف نظر در بزرگترین جریان سیاسی اصولگرا «جمنا » ابراز خوشحالی کردند.

این ذوق زدگی حامیان روحانی در حالی است که به نظر می رسد جمنا بازی جدیدی را برای مغلوب کردن حریف اصلی خود یعنی رئیس دولت یازدهم آغاز کرده و نباید تا هفته آخر اردیبهشت منتظر یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه بود.

اعلام حضور ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما برای کاندیداتوری  می تواند بخشی از پازل جمنا باشد.
از طرفی حامیان روحانی در جبهه اعتدال و توسعه و شورای سیاستگذاری اصلاحات هنوز در سرخوشی انتخابات 92 و 94 هستند، حال آنکه مردم ایران ثابت کردند که معمولا تخم مرغ هایشان را در سبد یک جناح سیاسی نمی گذارند و این سرخوشی جریان حامی دولت زودگذر است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
0
حق دارند خوشحال باشند از این طرف اصول گرایان هر کدام ساز خودشان می زنند و اختلافات اساسی با هم دارند