کد خبر: ۱۰۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
نایب رییس ستاد اسکان فرهنگیان خنج :

ستاد اسکان شهرستان خنج آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

جهت رفاه حال مسافران نوروزی، ستاد مرکزی اسکان در ساختمان اداره آموزش و پرورش شهرستان واقع شده و 4 مکان نیز به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی تجهیز گردیده است.

به گزارش شیرازه، علی عباسی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خنج در رابطه با فعالیت ها و برنامه های ستاد اسکان شهرستان خنج در ایام تعطیلات نوروز در گفتگو با خبرنگار ما ، گفت: جهت رفاه حال مسافران نوروزی، ستاد مرکزی اسکان در ساختمان اداره آموزش و پرورش شهرستان واقع شده و 4 مکان نیز به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی تجهیز گردیده است.


وی ادامه داد: یکی از مکان های اسکان که در میهمانسرای آموزش و پرورش قرار دارد، به عنوان اسکان ویژه در نظر گرفته شده که شامل 6 اتاق و یک سوئیت مجهز به امکانات تخت و رختخواب، یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه می باشد.



نایب رییس ستاد اسکان فرهنگیان خنج عنوان کرد: آموزشگاه شبانه روزی محمدالدوره و دبیرستان های اسماعیل زاده و خدیجه کبری(س) مجموعاً با 19 کلاس در گروه "الف" تجهیز شده که دارای امکاناتی نظیر فرش، یخچال و تلویزیون می باشد. دبیرستان فاطمه زهرا(س) نیز جهت نیاز در مواقع ضروری در گروه "ب" آماده شده است.

عباسی افزود: در مجموع 32 نفر اعضای اصلی ستاد اداری، مدیران و سرایداران در ایام تعطیلات بصورت کشیک آماده خدمات رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

وی به اهدای بسته ای تکریمی به میهمانان نوروزی اشاره نمود و گفت: بسته ای تکریمی جهت میهمانان نوروزی که شامل آب معدنی، حلوای مسقطی و دستمال کاغذی می باشد تهیه شده که در هنگام پذیرش به آنها تحویل داده خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش خنج عنوان کرد: جهت تجهیز ستاد اسکان شهرستان خنج، از اداره کل آموزش و پرورش استان نیز تعداد 10 دستگاه یخچال، 200 تخته پتو، 20 تخته فرش مخصوص اسکان، اجاق گاز، 5 دستگاه تلویزیون و 50 عدد بالشت در اختیار ستاد شهرستان قرار گرفته است.
















منبع: خنج کهن
نظرات بینندگان