کد خبر: ۱۰۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۶

هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان سپیدان انتخاب شدند

اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سپیدان انتخاب شدند.

به گزارش شیرازه، در جلسه ای که به ریاست شبیر زارع خفری فرماندارسپیدان وباحضور جهانخواه معاون فرماندار،پاک نژاد بخشدارمرکزی ،نمایندگان ادارات، هیات نظارت وجمعی از معتمدین شهرستان برگزارشد پس از اخذ آرا توسط اعضا حاضر، هشت تن از اعضای هیات  اجرایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان سپیدان مشخص شدند.

در این جلسه زارع خفری رئیس هیات اجرایی شهرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) وسالروز تولد امام خمینی (ره) اظهار داشت:امروز تعدادی از عزیزان را به عنوان معتمدین شهرستان دعوت نموده ایم تا هئیت اجرایی انتخابات شهرستان رامشخص نماییم البته در شهرستان تعداد معتمدین زیاد است اما ما مجبور بوده با سلیقه جزئی وناقص خود گروهی سی نفره را برای حضور در جلسه دعوت نماییم تا در نهایت هشت نفر انتخاب شوند.

فرماندار سپیدان آزادی در انتخاب را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست وافزود؛ شرکت در انتخابات برای دوام وبقاء اجتماع ونظام ضروری است زیرا شرکت در انتخابات نوعی دشمن ستیزی است که مشت محکمی بر دهان افرادی که ما را دشمن می دانند، خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات سپیدان صاحبان اصلی انتخابات را مردم عنوان کردوتصریح کرد؛ انتخاب درست بر روی مردم، شهر روستا ودر نهایت کشور موثر خواهدبود وبرعکس آن نیز تاثیر انتخاب نامطلوب نیز سال ها بر روی ما وفرزندان ما اثر گذار خواهد بود.

زارع خفری با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت :روز انتخابات باید برای مردم روز مفرح وشاد باشد وما مسئولین و دست اندکاران انتخابات باید عادل بودن را نشان مردم دهیم وبه تبعیت از دین اسلام، قرآن، ولایت و ولی فقیه به ناحق رای جمع نکنیم وتنها با بیان برنامه های افراد، آنها را در قلب مردم جای دهیم

. وی با اشاره به رعایت اصل بی طرفی بیان نمود؛ ما مسئولین باید تلاش نماییم فراتر از آنچه در ذهن خود وخانواده ما است تصمیم بگیریم و منافع عموم را بر منافع شخصی خودترجیح دهیم.فرماندار سپیدان در پایان ترکیب اعضا هیات اجرایی شهرستان راپس از اخذ آرا به شرح ذیل اعلام کرد:

اعضای اصلی معتمدین هیات اجرایی انتخابات شورای  اسلامی شهرستان سپیدان:

۱-آقای  سعیدجعفری

۲-آقای نصرت الله ترابی

۳-آقای سید محمد مویدی

۴-آقای  رضا نیازی

۵-آقای کرامت صالحی

۶-آقای محمدعلی خواست خدا

۷-آقای محمدصالح شریفی

۸-آقای محمد رضا توسلی

اعضای علی البدل هیات اجرایی:

۱-آقای حیدر امینی

۲-آقای محمد صادق عبدالهی منش

۳-آقای محمدحسین جلالی

۴-آقای  حسام رضوی

۵-آقای سید مهدی موسوی

منبع: مارگون

8/96

برچسب ها: شورا ، انتخابات ، سپیدان
نظرات بینندگان