کد خبر: ۱۰۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

188 نامزد برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان کازرون ثبت نام کردند

173مرد و15 زن نفر تاکنون نامزد شورای اسلامی شهرستان کازرون هستندکه از مجموع نامزدهای ثبت نام شده، به تفکیک 41 نفر در شهرهای شهرستان ،142 نفر در روستاها و5 نفر از عشایر ثبت نام کرده اند.

به گزارش شیرازه، سید کمال علوی با بیان این که با گذشت سومین روز درمجموع 188 نفر نامزدهای نام نویسی شده است اظهار داشت: 173مرد و15 زن نفر تاکنون نامزد شورای اسلامی شهرستان  کازرون هستندکه از مجموع نامزدهای ثبت نام شده، به تفکیک 41 نفر در شهرهای شهرستان ،142 نفر در روستاها و5 نفر از عشایر ثبت نام کرده اند.


فرماندار با بیان این که ساعات ثبت نام داوطلبان تا ساعت 20 در فرمانداری وبخشداری ها ادامه داردگفت: برنامه دولت به صورتی است که به سمت الکترونیکی کردن انتخابات می‌رود تا زمان کمتری صرف ثبت نام  شود.


وی ادامه داد: تمام ساز و کارها برای حضور کاندیداهای انتخابات شوراها فراهم شده و دفاتر پیشخوان برای پیش ثبت نام از این افراد آماده هستند.


فرماندار کازرون گفت: در راس هرم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دولت الکترونیک و دفاتر پیشخوان قرارگرفتند.


علوی افزود: ثبت نام از کاندیداهای احتمالی برای نخستین بار در کشور به صورت متمرکز در دفاتر پیشخوان اجرا می‌شود و از نامزدهای حضور در انتخابات تقاضا می شود مراحل ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.


قابل ذکر است تا کنون کاظم حمیده تنها عضو شورای فعلی است که برای حضور در انتخابات شورای پنجم نیز ثبت نام کرده است.

منبع: کازرون خبر

23/96

برچسب ها: شورا ، انتخابات ، کازرون
نظرات بینندگان