کد خبر: ۱۰۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶

آستان امامزاده حمزه بوانات میزبان مسافرین نوروزی با طرح آرامش بهاری + تصاویر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوانات گفت: 5 بقعه و امامزاده شهرستان بوانات مجری طرح آرامش بهاری در ایام نوروز هستند.

به گزارش شیرازه،  طرح آرامش بهاری که چند سالی است از طرف اداره اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام نوروز اجرای می شود که در نوروز 96 نیز 5 بقعه از 23 بقعه و موقوفه شهرستان بوانات با اجرای این طرح پذیرای میهمانان و مسافرین نوروزی هستند.

ذوالفقار رعیت پیشه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوانات در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر و تبریک نوروز گفت:در نوروز امسال 5 بقعه و امامزاده در سطح شهرستان بوانات با اجرای طرح آرامش بهاری میزبان و پذیرای میهمانان و مسافرین و زایرین عزیز در این ایام هستند.

وی افزود: شاخص ترین برنامه های نوروزی اوقاف در شهرستان بوانات در حرم امامزاده شاه میر حمزه ابن موسی کاظم می باشد که در روز تحویل سال برنامه های آغاز سال جدید، سخنان و پیام رهبری و زیارت آل یاسین بصورت زنده در این بقعه برای مسافرین و مجاورین اجرا شده است.

ایستگاه نقاشی یکی از برنامه های طرح آرامش بهاری در ایام نورزو است که رعیت پیشه به آن اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه هایی چون ایستگاه نقاشی، نقاشی بکش جایزه بگیر، پاسخ به سوالات شرعی و اسکان موقت از جمله برنامه هایی است که در طرح آرامش بهاری و حرم امامزاده حمزه بوانات اجرا می شود.

بقعه امامزاده حمزه بوانات در روستای بزم از توابع بخش مزایجان و در فاصله 18 کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده که با محیطی سر سبز با درختان تنومند چنار پذیرای مسافرین و زایرین زیادی از سراسر استان فارس و استان یزد می باشد.


منبع: حرف رسا

برچسب ها: بهاری ، بوانات ، گردشگری
نظرات بینندگان