کد خبر: ۱۰۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶

تابلو پلیس راه پاسارگاد این روزها حال خوشی ندارد

یکی از این تابلوها در پلیس راه سعادت شهر نصب شده است که البته این روزها خراب است.

به گزارش شیرازه، سیستم تابلوهای انتظامی و هدایت مسیر و هشدار دهنده نقش اساسی در جهت دهی، ارائه اطلاعات، کنترل و مدیریت ترافیک بر عهده دارد. به کمک این سیستم ها می توان ارتباط منطقی بین کاربران (عبورکنندگان از بزرگراه) و مدیریت کنترل ترافیک و ایمنی بر قرار کرد.

تابلوهای متغیر خبری به عنوان یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی و هدایت ترافیک با اهداف زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

 اطلاع‌رسانی بموقع به خودروهای در حال حرکت و راهنمایی رانندگان جهت تصمیم‌گیری درست نمایش اطلاعات بهنگام و متناسب با شرایط تابلوهای پیام متغیر جهت نمایش پیام های ترافیکی در سطح جاده ها، بزرگراه ها، تونلها ومبادی پر تردد و حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد

این تابلو قابلیت ارتباط با مرکز کنترل را دارا می باشد، بنابراین کلیه پیام های مربوط به کیفیت جاده، سنگینی ترافیک، توصیه های ایمنی و موارد دیگر را می توان در زمان های مقتضی به تابلو ارسال کرد. بنابراین با استفاده از این نوع تابلوها می توان ضریب امنیت جاده و همچنین فرهنگ رانندگی را ارتقا بخشید.

این تابلوها قابلیت تنظیم شدت نور خود بر اساس نور محیط را داراست و در شرایط مختلف آب و هوایی مخصوصا در هوای مه گرفته و بارانی به خوبی قابل رویت می باشد.

یکی از این تابلوها در پلیس راه سعادت شهر نصب شده است که البته این روزها خراب است.

 در روزهایی که این تابلو می تواند نقش خود را بیش از پیش نشان دهد،گویا به خاطر مشکل فنی،خاموش و خراب است که جا دارد مسولان امر هر چه سریعتر فکری به حال این تابلو کنند.



منبع: طنین پاسارگاد
برچسب ها: پاسارگاد ، فارس ، پلیس
نظرات بینندگان