کد خبر: ۱۰۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد فارس در گفتگو با شیرازه:

هزار پنل خورشیدی در منازل مددجویان نصب می‌شود

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: هزار واحد پنل‌های خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداد فارس نصب می‌شود که با دریافت نور خورشید، برق تولید می‌کند و مددجویان بابت حفاظت و نگهداری آن حقوق دریافت می‌کنند.
به گزارش شیرازه، در روزهای پایانی سال 95 به سراغ مسئولان استان فارس رفتیم تا بهترین و تلخ ترین خبر سال را از زبان آن ها بشنویم. 

محمد بذرافشان در گفتگو با شیرازه استفاده از پنل‌های خورشیدی را در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: درآمد هر واحد پنل حداقل 750 هزار تومان خواهد بود که علاوه بر افزایش برق تولیدی که وارد مدار می‌شود به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها نیز کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه نصب این پنل‌ها در مناطق مسکونی ضرری ندارد، گفت: بانک‌ها به خانواده مددجویان وام پرداخت کرده‌اند و مبلغ قسط وام مسدود است و از حقوق آنان کسر شده و مابقی به حساب خانواده واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس در بخش دیگری از این گفتگو بدترین خبر سال گذشته را حادثه پلاسکو عنوان و درخصوص بهترین خبر هم اظهار کرد: اوایل مهر خانمی به کمیته امداد مراجعه و اظهار کرد که خانه ندارد و برای طرح آدرس مدرسه دخترش مستأصل است و ما با کمک یکی از خیرین واحد خوبی برایش رهن کردیم و شنیدن خبر حل مشکل مددجویان از جمله به آرامش رسیدن این خانواده خیلی برایم خوشحال‌کننده بود.

بذرافشان درخصوص اولویت‌های کمیته امداد فارس در سال 96 گفت: تلاش برای خدمت به مردم و محرومین، تهیه مسکن و جهیزیه مددجویان و توجه به مسائل فرهنگی در دستور کار اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس قرار دارد.

وی مهم‌ترین و خوشحال‌کننده‌ترین اقدامی که در سال گذشته انجام شده است را کلنگ‌زنی ساخت مجتمع خوداشتغالی برای 400 زن سرپرست خانوار توسط خیر واقف آقای کاظمی عنوان و خاطرنشان کرد: در حوزه درمان و سلامت خانواده‌های مددجویان نیز اقدامات خوبی انجام شده است که پس از اتمام کار اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: تعطیلات نوروز در استان فارس هستم و شتاب ما در اواخر و اوایل سال برای بازدید از خانواده های مددجویان و حل مشکلات آنان بیشتر می‌شود.

نظرات بینندگان