کد خبر: ۱۰۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
تبلیغات با هزینه دولت برای انتخابات ریاست جمهوری؛

به نام ورزشکاران به کام اصلاحات / با ساز و دهل هم نتوانستند مردم را پای صحبت تبلیغاتی بنشانند

سیاست را در ورزش درآمیختند و باعث رنجش ورزشکاران شدند درحالی که قرار بود با اهداء جوایزی دل ورزشکاران را به دست آورند.

به گزارش شیرازه، جشنواره بهارجوانی در سالن امام علی علیه السلام دانشگاه آزاد نورآباد برگزار شد تا به این بهانه از ورزشکاران برتر و مدال آوران یک سال گذشته ی شهرستان های ممسنی و رستم  تقدیر شود.

اما نه تنها در پایان این همایش از ورزشکاران تجلیل نشد بلکه به یک متینگ سیاسی و تبلیغاتی تبدیل شد. این درحالی است که صدها ورزشکار را  دعوت کرده بودند و مسئول اصلی برگزاری این همایش ادارات ورزش و جوانان شهرستان رستم و ممسنی و دفتر نماینده مجلس بود.

مهدی محمودی دبیر اجرایی این همایش بود، شخصی که چندان مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و به همین دلیل مجری برنامه، او را "فعال مدنی" خواند!

خیلی از ورزشکاران نسبت به انتخاب این فرد تندروی اصلاح طلب به عنوان دبیر این جشنواره معترض بودند لذا خبرنگار ما از او پرسید که آیا سابقه ورزشی هم داشته است او بعد از چند دقیقه تفکر و به قول خودمانی "هم و هم کردن" گفت که من فوتبالیست بوده ام و مدارک آن موجود است!

به هر حال امیدواریم یک عکس با شورت ورزشی داشته باشد و برای خبرگزاری ما ارسال کند تا شبهات رفع شود.

محمودی اولین سخنران این جشنواره بود و به جای آنکه از درد ورزشکاران صحبت کند، تبلیغات سیاسی راه انداخت و رئیس جمهور سابق ایران که  از اعضای سران فتنه گر سال 88 است را بهار ایران خواند و محمود احمدی نژاد را زمستان ایران شمرد و مدعی بود با آمدن حسن روحانی این زمستان رخت بسته و به سمت بهار حرکت کرده است.


انتظار می رفت دغدغه محمودی مانند مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی  و رفع مسائل ورزشکاران چون اشتغال، بیمه و ... باشد اما دغدغه اصلی او مانند افرادی بود که به دنبال رفع فضای امنیتی برای چند فعال سیاسی، اجرایی شدن حقوق شهروندی، لغو سخنرانی یک نماینده مجلس و  مسائل این چنینی بود!


محمودی سابقه بی ادبی نسبت به انتقادات سازنده امام جمعه شهرستان را هم دارد انتقاداتی که مورد تقدیر فرماندار ممسنی نیز قرار گرفت. اما در مقابل محمودی با لحنی غیر منطقی اقدام به نوشتن نامه ای سرگشاده علیه امام جمعه شهرستان کرد.


محمودی که حتی چندان در جریان اصلاح طلبان نیز سابقه خاصی ندارد و تنها در زمان تبلیغات انتخاباتی مدیر رسانه ای دکتر مسعود گودرزی نماینده کنونی شهرستان بوده است، شاید با این رفتار های تند می خواهد ره صد ساله را یک شبه بپیماید و خودی نشان دهد و به قول حسن روحانی رئیس جمهور ایران، دیگر "نو کیسه" نباشد.


گفتنی است محمودی روز گذشته برای انتخابات شورای شهر نورآباد نیز ثبت نام کرده است و به این امید دارد که با چنین صحبت هایی بتواند آراء بین اصلاح طلبان را جذب کند اما دریغا که حتی اعضای اصلی اصلاح طلبان نیز از تندروی ها بیزارند و همواره این را اعلام می کنند.


کامیاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس در سخنرانی کوتاه خود هرچه محمودی رشته بود را پنبه کرد و گفت: انتخابات اردیبهشت ماه حساس است جدا از اینکه کدام حزب و کدام جریان پیروز این رقابت می شود مهم حضور حداکثری  مردم است!


برخی از روسالی هیئت های ورزشی و ورزشکاران نامدار شهرستان نسبت به این صحبت های سیاسی به روسای ادارات ورزش و جوانان ممسنی و رستم اعتراض کردند و معتقد بودند که این همایش برای تجلیل از ورزشکاران نبوده است و آنها بازی خورده اند و مسخره شده اند.

ورزشکاران یک سال زحمت می کشند و استخوان خرد می کنند بدون هیچ چشم داشتی و وقتی که قرار می شود از آنها تجلیل شود چنین سیاسی کاری می کنند. پیرانی رئیس اداره ورزش و جوانان رستم بخشی از انتقادات ورزشکاران را پذیرفت.

اما مسعود گودرزی نماینده مردم در پاسخ به سوال خبرنگار ما که این نشست بیشتر شبیه متینگ سیاسی بوده است؟ گفت: نه! اصلا هدف ما توجه به جوانان بود. همه هم اطلاع دارند که از نظر ورزشی توانسته ایم در سطح کشور موقعیت مناسبی به دست آوردیم. اما امکانات خوبی برای این استعدادها وجود ندارد و آمده بودیم که هم از ورزشکاران تشکر کنیم و هم به مردم بگوییم  در راستای تامین نیازهای ورزشی تلاش و پیگیری می کنیم.

وی در خصوص انتخاب محمودی به عنوان دبیر اجرایی توضیح داد: همه کسانی که حضور دارند ورزشکار هستند و خودم هم به عنوان نماینده شهرستان زمانی ورزش می کردم و آقای محمودی نیز اینچنین هستند. به ادارت ورزش و جوانان نیز تاکید کرده بودیم تمام اعضای اجرایی از ورزشکاران باشند.


دیگر حاشیه این همایش برپایی ساز و دهل بود و مسعود گودرزی در ابتدای سخنرانی خود خواست تا ساز و دهل بزنند. اما تمام این ترفندها نیز عاملی نشد تا ورزشکاران تا پایان این جشنواره سیاسی طاقت بیاورند  و صندلی های خالی موقع سخنرانی مسعود گودرزی بدجور توی چشم و ذوق می زد.

شاید نقطه قوت این همایش وعده های گودرزی و کامیاب برای تامین زیر ساخت های ورزش شهرستان بود و اعلام کردند: پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش شهرستان دیگر وجود ندارد و تنها پروژه نیمه تمام مربوط به استخر سرپوشیده شنا و خوابگاه ورزشکاران است.


20 پروژه از طریق اعتبارات نفت در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد و  15 زمین چمن و 4 سالن ورزشی از جمله آنهاست همچنین مبلغ قابل توجه ای به هییت های ورزشی اهدا خواهد شد و امیدواریم انقلاب خوبی در حوزه زیرساخت ها رخ دهد.


منبع:  نورآنلاین

96/25

برچسب ها: انتخابات ، دولت ، سازو دهل
نظرات بینندگان