کد خبر: ۱۰۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶

فیروزآباد غرق در آب شد/ آبگرفتگی معابر در فیروزآباد+ تصاویر

بارندگی شدید در فیروزآباد سبب آب گرفتگی معابر و مسدود شدن برخی خیابان ها و راههای شهرستان شده است.

به گزارش  شیرازه، از روز پنجشنبه بارندگی بهاری در شهرستان فیروزآباد آغاز شده که در برخی ساعات میزان و شدت بارندگی به اوج خود می رسید که همچنان ادامه دارد.

بارندگی در فیروزآباد در عصر روز شنبه به صورت رگباری و با شدت بیشتری آغاز شده است. در پی بارندگی این بارندگی چندین خانواده و مسافر نوروزی که در بوستان های شهری چادر برپا کرده و زیر باران بهاری گرفتار شده بودند به مکان های امن منتقل شدند.




در این بین مسئولان شهرستان نیز به صورت مکرر از کمپ های اسکان مسافران نوروزی بازدید کرده و به دلیل شرایط بد جوی و باران شدید تعدادی از مسافران نوروزی در محل های سرپوشیده اضطراری جمعیت هلال احمر و سالن های ورزشی از پیش تعیین شده اسکان داده شدند و مقادیری مواد غذایی و پتو نیز بین مسافران نوروزی توزیع شد. انتقال مسافران نوروزی به محل های مسقف با تلاش تیم های امدادی و امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر فیروزآباد و سایردستگاه های متولی همچنان ادامه دارد.



شهرداری فیروزآباد نیز با آغاز بارندگی به یاری مسافران نوروزی شتافت و تعدادی از خانواده ها را به محل اسکان مسافران منتقل کرد.
آموزش و پرورش فیروزآباد نیز با آغاز بارندگی ده ها خانواده از سطح شهر فیروزآباد را به مدارس شهر منتقل کرد.



بارندگی شدید در عصر روز شنبه موجب آب گرفتگی معابر در مناطقی از شهر فیروزآباد شده و میدان امام خمینی(ره) نیز به دلیل آبگرفتگی چند ساعتی مسدود شده است.



منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان