کد خبر: ۱۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان خبر داد؛

اعزام 350 نفر بسیجی به کربلای ایران در ایام نوروز

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت :در ایام نوروز وآغاز سال جدید بیش از 350 نفر از بسیجیان شهرستان سپیدان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش شیرازه، سرهنگ رستمی  فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ، در گفتگو با خبرنگارما از اعزام 350نفر از بسیجیان  به مناطق عملیاتی جنوب خبر دادوگفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثاروشجاعت وآشنایی دانش آموزان با رشادت ،ایثار ودلاورمردی های رزمندگان اسلام با همکاری حوزه  های بسیج  ودر اغاز سال نو به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل شلمچه ،هویزه،دهلاویه،اروند بازدید می کند

رستمی افزود: جهت آشنایی بیشتر بسیجیان با زندگینامه و اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی از ابتدای اردو تا پایان با دانش آموزان همراه هستند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی قبلی کلیۀ زائران بیمه غرامت شده اند، هدف از برگزاری این اردو را آشنایی با آرمانهای شهداء، تقویت روحیه معنوی و ارزشی و بصیرت افزایی دانش آموزان به عنوان نسل سوم انقلاب و آینده سازان ایران عزیز عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ابراز کرد:  امیدوارم این اردو نیز همچون اردوهای قبلی و بلکه بهتر باعث رضایت بیشتر خانواده ها و بصیرت افزایی دانش آموزان شود.

وی همچنین افزود در این سفر معنوی که زائران از مناطق شلمچه ، فکه ، دهلاویه ، هویزه و مناطق عملیاتی کربلای 4 ، والفجر 8 و فتح المبین به مدت چهار روز بازدید می کنند .

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ادامه داد در این اردوها که با هدف آشنایی جوانان با ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس برگزار میشود پنج راوی ، روحانی و امدادگر زائران را همراهی می کنند .

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور که هر ساله برگزار و منشا خیر و برکت است گفت : علاوه بر بازدید مناطق عملیاتی برنامه های مختلف فرهنگی ، مذهبی و اعتقادی برای بسیجیان در نظر گرفته شده است .

وی همچنین افزود : با توجه به توطئه های دشمنان برای سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان ، اردوهای راهیان نور تاثیرات فراوانی در گسترش و شناساندن رشادت مردی های شهدا است.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان